Gå til innhold

Si opp jobben....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg sier opp jobben nå, etter ett år i permisjon, har jeg da rett på penger fra NAV?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan vel få dagpenger fra nav, men er vel 8 uker fra du søker til de begynner å regne når en sier opp jobben selv..ellers må du da være meldt som aktiv jobbsøker, og med arbeidsmarkedet som er nå er det godt mulig at de finner en jobb til deg på kort tid...takker du da nei, kan de stoppe utbetalingen av dagpenger..meen, holder på å luske litt i de banene selv..står midt mellom to jobber nå i permisjonstiden, men ser ut til at jeg mest sannsynlig ikke får barnehageplass før sommer/høst neste år, så må se hva jeg kan få uten å måtte tømme av sparekontoen min frem til da når permisjonen min går u ti august i år :)

Skrevet

Regner med det er som med alle andre, at hvis du sier opp selv tar det 8 uker før du har rett på penger... Men det finner du sikkert ut på nav sine hjemmesider hvis ingen andre han 100% sikkert svar :)

Skrevet

og fødselspenger går for det samme som lønn, bare sånn just for the record :) men gå inn på nav.no, så kan du lese om krav til dagpenger der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...