Gå til innhold

God morgen min venninne:o)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt nede i andre koppen. Drar til London snart jeg...Med mann og de to yngste. Var litt nervøs da jeg sendte deg mailen i går...litt grisete liksom:S Enn du da. Skal du noen steder i vinterferien? Var meg du mente i overskriften, satset jeg på?

Skrevet

Kaffen er underveis og ned i magen...........trodde du sov jeg =) he he

*Kaffeskål*

Skrevet

Kaffe. Ja, jeg visste det var noe som mangla. Derfor jeg er så gretten altså...

Jaja, da blir det nok snart en god morgen her i stua også:)

Skå¨l!

Skrevet

Å London hørtes deilig ut:o)

Det er ikke den værste mailen jeg har fått, så det er bare å sende i vei...

Jeg mente deg og alle andre i overskriften - ingen nevnt, ingen glemt!

Skrevet

Sove, hva er det??

Jeg har utbredt lakenskrekk, forferdelig slitsomt....

Hva blir planene dine i dag? H er hjemme og kommer til å være det i dag, han har et stort ønske om å være sammen med Flisa.

Skrevet

Skål ja:o)

(Nå legger svarene seg akkurat der det passer dem, skjønner ikke det!)

Skrevet

Gleden akkurat nå er, skyhøy musikk når jeg skal få orden på rote her hjemme, så sender jeg beskjed med duen om hva som skjer=)

Skrevet

sitter her med en pose caffe-latte og venter på at klokken blir 12 så jeg kan dra på Pilates-timen min. Tenk å glede seg så til en treningstime da! Hæh. Ellers gruer jeg meg jo for det meste til mage-rumpe-lår og step timene, men når jeg skal på pilates så gleder jeg meg bare. Vurderte å løpe en time først men siden jeg gjorde det i går så tror jeg at beina trenger en dag hvile før langkjøringen i morgen. :D Så skal jeg på jobb i kveld. Kjedelig, men regner med at jeg kommer hjem til kjæresten som har laget middag. Fnis!

Hvordan har du dere min kongelige høyhet?

Skrevet

Ay, (S)TinkerBelle<3 det burde ikke vaere LOV aa skrive saanne ting paa et forum der det allerede florer av meheer i daarlig humör (som meg i dag), (jeg refererer til "JEG TRENER KJEMPEMASSEEEEE OG LÖÖÖPER OG ER BARE OOOOHHH FLINK!!")

Jeg tok meg friheten og svarte paa denne traaden ;-)

Skrevet

balooa!

jeg kan ikke noe for at jeg er så flink! hhahahaah! Bare for mer salt i såret så forteller jeg deg at jg skal løpe halv-maraton i september! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...