prekæs Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Langt nede i andre koppen. Drar til London snart jeg...Med mann og de to yngste. Var litt nervøs da jeg sendte deg mailen i går...litt grisete liksom:S Enn du da. Skal du noen steder i vinterferien? Var meg du mente i overskriften, satset jeg på?
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Kaffen er underveis og ned i magen...........trodde du sov jeg =) he he *Kaffeskål*
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Kaffe. Ja, jeg visste det var noe som mangla. Derfor jeg er så gretten altså... Jaja, da blir det nok snart en god morgen her i stua også Skå¨l!
Dronningen! Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 Å London hørtes deilig ut:o) Det er ikke den værste mailen jeg har fått, så det er bare å sende i vei... Jeg mente deg og alle andre i overskriften - ingen nevnt, ingen glemt!
Dronningen! Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2008 Sove, hva er det?? Jeg har utbredt lakenskrekk, forferdelig slitsomt.... Hva blir planene dine i dag? H er hjemme og kommer til å være det i dag, han har et stort ønske om å være sammen med Flisa.
Dronningen! Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2008 Skål ja:o) (Nå legger svarene seg akkurat der det passer dem, skjønner ikke det!)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Gleden akkurat nå er, skyhøy musikk når jeg skal få orden på rote her hjemme, så sender jeg beskjed med duen om hva som skjer=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 sitter her med en pose caffe-latte og venter på at klokken blir 12 så jeg kan dra på Pilates-timen min. Tenk å glede seg så til en treningstime da! Hæh. Ellers gruer jeg meg jo for det meste til mage-rumpe-lår og step timene, men når jeg skal på pilates så gleder jeg meg bare. Vurderte å løpe en time først men siden jeg gjorde det i går så tror jeg at beina trenger en dag hvile før langkjøringen i morgen. Så skal jeg på jobb i kveld. Kjedelig, men regner med at jeg kommer hjem til kjæresten som har laget middag. Fnis! Hvordan har du dere min kongelige høyhet?
Patetica fåkksi Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Ay, (S)TinkerBelle<3 det burde ikke vaere LOV aa skrive saanne ting paa et forum der det allerede florer av meheer i daarlig humör (som meg i dag), (jeg refererer til "JEG TRENER KJEMPEMASSEEEEE OG LÖÖÖPER OG ER BARE OOOOHHH FLINK!!") Jeg tok meg friheten og svarte paa denne traaden ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 balooa! jeg kan ikke noe for at jeg er så flink! hhahahaah! Bare for mer salt i såret så forteller jeg deg at jg skal løpe halv-maraton i september!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå