Gå til innhold

Jippi=) 100 dager igjen til termin=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det å minke på tiden=)

Gleder meg til vesla er ute=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra!!

Blir spennende tid fremover da... Plutselig så har 99 dager gått ;o)

Skrevet

Tiden har gått utrolig fort denne gangen.

Men det er nok Lukas sin fortjeneste=) Han er jo høyt og lavt hele tiden...hehe=)

Så eg håper de siste mnd går like fort=)

Er heldigvis bare 10 dager til vi skal se vesla igjen=) Skal på 3D ul neste tirsdag=) Blir spennende=)

 

Klemmer fra

 

Skrevet

Gratulerer!!

i morgen er det bare to siffer;-)

 

Har selv 73 dager til termin i dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...