MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Nå begynner det å minke på tiden=) Gleder meg til vesla er ute=)
Nit@™ Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Hurra!! Blir spennende tid fremover da... Plutselig så har 99 dager gått ;o)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Tiden har gått utrolig fort denne gangen. Men det er nok Lukas sin fortjeneste=) Han er jo høyt og lavt hele tiden...hehe=) Så eg håper de siste mnd går like fort=) Er heldigvis bare 10 dager til vi skal se vesla igjen=) Skal på 3D ul neste tirsdag=) Blir spennende=) Klemmer fra
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Gratulerer!! i morgen er det bare to siffer;-) Har selv 73 dager til termin i dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå