Pysa Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Og er det noen som har tips om hva slags skøyter som er gode nybegynnerskøyter? Tenker på til meg selv.... Tror dere Pysa tør dette, da?
Dronningen! Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Når jeg var liten gikk jeg på danseskøyter men i 13- årsalderen begynt jeg å spille ishockey. (og gjorde det frem til jeg ble 26) Jeg synes den dag i dag at hockeyskøyter er mye enklere enn danseskøyter med pigger.
frøken blå Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Sist jeg skøyta så kutta jeg av fingeren på en gutt i klassen, som falt foran meg på isen. Jeg fikk ikke til å stanse, så jeg skøytet i vei videre, og *humpetidump!!* så var det en enorm blodpøl bak meg.... Fingeren hans var av, vi tok den med (!!) og heiv oss i en taxi (jeg fremdeles med skøytene på beina....), drog til legevakten å fikk sydd den på igjen. Jeg bare; "Ehh.... Sorry?!"
☆Monkey Business☆ Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Ja, litt så.....begynte med vanlige kunstløpskøyter og syns det funket helt fint....lurer på om hockeyskøyter er litt mer stødige?
♥Snulder Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Hockeyskøyter er greie nybegynnerskøyter. Er du kjempeusikker, så kan du alltids skaffe deg "treskjær" Mine gutter begynte å skøyte da de var litt over 2 år gamle, og da hadde de treskjær type som man snører på vanlig støvlett.
Sjefsmegga Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Hehe, unne, er nok litt rusten, gikk å danseskøyter, men vi si at hockey er beste "nybegynner skøyter", bør starte med dem til unga også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå