Gå til innhold

Og jeg som trodde jeg var for likestilling:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men en mann innsurra i et bæresjal med en stor unge på ryggen? Hallo... Det går an å få kjøpt en babybjørn eller bæremeis:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prekæs da, husk at vi skal ikke settes inn i kjønnsrolle mønster lengre!!! :-DDD

Baby Bjørn og bæremeis er ut, ergo derimot er heeeeelt ok ;-))))

Skrevet

Det så definitivt ut som om faren ikke var helt fortrolig med situasjonen. Moren derimot...så ut som om hun likte å vise hva trofeet hennes hadde blitt presset til. Sånn "se her jenter hva jeg fikk mannen min til" Hælle måne:)

Skrevet

Typen min valgte helt selv å bruke sjal fordi det var mindre belastende fpr ryggen. Jeg hadde laga et til han og et anna til meg. Hans såg ikke femi ut.

Skrevet

Sjal er jo mye mer behagelig enn bæremeis eller babybjørn (dessuten passer vel ikke babybjørn på ryggen og heller ikke til store barn). Jeg skulle gjerne sett gubben bruke sjal jeg da, men han er redd for å bli sett på som homo (som om det er det værste som kan skje en da...men men).

Skrevet

må si at jeg er enie med deg her prekæs. det ser ikke bra ut på noen måte

Skrevet

Jeg synes menn med bæresjal er sexy jeg:)

(Synd jeg ikke får mannen min til å bruke noe sånt... Han er oppvokst i kunstnerkollektiv og allergisk mot alt som ser alternativt og flagrende ut... )

Skrevet

Ja det er vel viktigere å se maskulin ut enn å ta hensyn til babyens rygg?

Skrevet

ja helt klart :D

Skrevet

Det blir tungt, ja. Men det må da være langt mer behagelig å ha ettåringen i handlevognen eller en trille...

Skrevet

Du fødeklare damen...

Hadde du fått R til å gå med bæresjal en lørdag på storsenteret? Jeg tror ikke H hadde gjort det i hvert fall:o)

Hvordan gikk det i huset i går? Regner med at det kverner rundt i hodet ditt om hva som skal gjøres, hva som skal være hvor osv...

Skrevet

Barnevogn. Og har ikke du født enda? Drar bort noen dager og når jeg kommer hjem bør du ha født. Lykke til, igjen:)

Skrevet

He he, her går vi turer vi. Da er sjelden trille eller handlevogn et fornuftig alternativ.

Skrevet

Barnevogn da? Er tross alt mer behagelig en å bære ungen i flere mil:) Og mannen jeg refererte til var i et kjøpesenter.

Skrevet

Hehe.. R. hadde nok aldri gått med bæresjal nei.. hehe.. Vi hadde ikke babybjørn heller til snuppa. Klarte oss fint med vogn og vanlig bæring.

Det gikk bra i huset, vi skal opp en tur etterpå igjen og begynne å planlegge litt ordentlig... Er litt vasnkelig å si hvor mye vi får gjort nå. Siden vi får en del hundretusner mindre her enn hva vi trodde da vi kjøpte så har vi jo ikke mujlighet til å ta alt på en gang. Skal flytte noen vegger og sånt i forbindelse med badet og dermed så vet vi faktisk ikke om det er noen vits å legge golv før vi har penger til badet :o/

Men funderer fælt ja.. HAr en viss ide om det meste, men det har vel R. også, og vi er sjelden enige.. hehe.. så må nok bli noen kompromisser :o)

Skrevet

Takk :o)

(skal føde snart nå altså!!)

Skrevet

prekæs: fant du igjen noe som lignet en beskrivelse av den nye gjenstanden din i den lista jeg leta frem til deg i går kveld?

Skrevet

Helt enig med deg ang ventingen med parketten. Det er så dumt å ha et hull i gulvet etter en vegg a gitt...

(Glad det ikke er jeg som skal pusse opp så mye.... )

Be R om å rope det ut på FB når det har kommet en liten prins til dere...

Skrevet

Nei, ikke helt. Den er kledd innvendig med tusenvis av små glassperler. Sånne bittesmå perler med hull i. Studerer den og er så imponert:)

Skrevet

Barnevogn går absolutt an på motorveien gjennom nordmarka eller rundt sognsvann, men her vi bor er det ikke gruslagte turveier men stier. Da kommer man seg ikke på tur uten å bære barnet. Vi liker å gå tur sammen og da er det eneste alternativet å bære. Shopping skyr jeg som pesten, men det hender at jeg av nødvendighet må på kjøpesenteret alene med poden og da er det å bære mitt førstevalg. Ettåringen min har ikke tålmodighet til å sitte i trille, men får han sitte på ryggen min er det liksom litt mer ok å ikke krabbe rundt. Og tro meg, du vil ikke at ettåringen din skal krabbe rundt på det lokale senteret her.

Skrevet

hmmm... nei jeg vet ikke jeg altså:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...