Gå til innhold

Ikke lenge igjen nå


*Vilhaenbolleiovnen*

Anbefalte innlegg

I dag er det en uke igjen av 1 trimester, har begynt på min 12 uke, det føles godt:) Ah gleder meg til jeg kan begynne å handle baby utstyr, det blir kos d:) Skal på ultralyd 25.feb å står alt bra til da skal heele verden få vite d, er bare jeg og samboern som vet d, å det er litt vanskelig når man gleder seg sånn, så jeg sier det til dere jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så heldig du er. Ukene går bare sååå sakte om dagen. Er 8+4 selv. Har også veldig lyst til å handle inn klær og utstyr, men skal prøve å holde meg til etter 12 uker. Det er jo nok av ventetid. Men, om det skulle dukke opp et godt tilbud.. Jeg har ikke klart å holde stilt overfor verden. En del venner vet det og min familie. Samboeren min ville ikke fortelle det til sine før det var gått tolv uker. Jeg brenner etter å si noe hver gang vi er på besøk. :) Masse lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig tankegangen din, jeg var ganske stille om det helt inntil forrige ukes tidlige UL, etter å ha sett et sunt og friskt lite foster så kan jeg ikke lenger holde kjeft om det.. heh, og har dessverre kjøpt de første bodyene:D.. er jo så koselig å shoppe babytøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du føler deg. Begynner på min 12 uke i morra. Har valgt å vente med å fortelle til min familie, siden jeg vil se reaksjonen, de bor langt vekk, bare søsteren min som vet. Skal "hjem" i påsken, så da blir det liv tenker jeg!! Gleder meg. Blir vel til at jeg forteller det til venner og kolleger i løpet av uka, begynner å bli lei av å komme med små hvite løgner...=) Vi ses på 2.trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+1 i dag. Åhhh....syntes ukene går så utrolig tregt. For min del er det skikkelig vanskelig å ikke kunne si at jeg er gravid. Er nettopp flyttet til en ny plass, og takker nei til fester osv. Det er kjipt. Orker ikke å dra på fest og sitte å drikke en dårlig alkoholfri vin som ikke blir bedre utover kvelden heller.....harda bud! Men d går seg til tenker jeg. Skal på til legen 4. mars. Da er jeg 12 uker på vei...så da sees vi inne på 2. trimester sidene ja :0) Krysser fingrene for at alt går godt!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...