Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om jeg ikke skal hjem til søsteren min og robbe henne litt for tunika/kjoler.. Skal ut neste helg og hun har alltid mye rart i skapet sitt.. hehe... =)

Skrevet

Skal på kino for første gang med treåringen min. Vi skal se biefilmen. Han elsker å se på tv, tror han kommer til å storkose seg.

Skrevet

Er allene med begge barna denne uken, så skal ha med meg begge guttene, og besøke ei venninde. Etterpå skal vi ut å gå tur i frognerparken sammen med ei anna venninde, tar med kakao og niste, så skal vi kose oss...

Skrevet

Skal til frisøren...og handle litt. Blir været bra i ettermiddag skal vi gå en tur på stranda og ha piknik:-)

Skrevet

Vi skulle egentlig dra å svømme- men lillegutt er blitt forkjølet så vi må forandre planene våre :(

Skrevet

Jeg og sambo drar til København i ettermiddag,

blir borte til mandag! Vi gleder oss uendelig mye til

å bare være kjærester :o) Slippe mas fra 2 søte små, de skal

få kose seg hjemme med bestemor :o)

Trenger litt egentid og,i en nokså hektisk hverdag!

Skip`o hoy jenter, og god helg til dere alle!!!!

Skrevet

Skal på skravlings på kafe med en damegjeng! Alltid koselig!

Skrevet

Føde??

Eller rett og slett bare vaske hus (visning i dag), gå tur til svigers og titte litt mer på det nye huset og begynne å planlegge litt!

Skrevet

I dag er nevøen min 1 år, så vi skal i bursdagselskap:)

Skrevet

aner ikke.. hihi.. digg. tror jeg og småen skal handle litt. dra på sentere for han trenger nye sandaler. hm.. det koster svin

Skrevet

Feire bursdagen min sammen med mine 7 beste venninner :) :) Gleder meg helt enormt!!! :) :)

Lillegutt har heldigvis ikke kasta opp i dag (enda...) og jeg er fin i formen (enda...) jeg også :)

Satser på at det blir en bra da, så får heller omgangssyka/bakrusen komme i morgen ;):)

Skal snart levere lillegutt til mormor og morfar, og så skal jeg hjem å vaske og lage mat til i kveld :)

Skrevet

Skal ut å handle maling og så skal jeg fortsette med barnerommet. Unga skal til besteforeldra en tur og være der hele dagen :-)

Skrevet

Rydde, vaske hus og vaske klær. En tur på kafè, antakelig. Kose meg med lillegutt på 2 år (storegutt og papsen er på tur), lese bøker og leike. I kveld skal jeg rette artikler og arbeidsbøker, slik at jeg virkelig kan ta ferie i morgen når jeg reiser bort.

Og pakke ;-)

Skrevet

Her blir det innekos med ungene frem til mine foreldre evt kommer med ett ved lass. Så da er det ut og stable ved.

Vekke gubben utpå kvelden, være litt med han og ungene før han drar på jobb igjen.

Skrevet

Idag skal vi ikke gjøre så mye. Gubben har dratt på ski, kommer vel igjen om rundt 3 timer, tenker jeg. Jeg skal se på sport på tv, jeg, både langrenn og skiskyting i dag, jo! Ute er det såpass kaldt at jeg nok hovedsaklig blir innendørs. :-)

Skrevet

Her blir d å være me 2.5 åringen på 4 års dag til en tungutt:) åsså skal vi handle litt,etter d blir d hælgavask. tv titting,middag,litt snoop, åsså natta:)

Skrevet

I dag skjer det nok ikke så mye på formiddagen. Eldstejenta hadde feber i går, så holder oss nok inne i kulda i dag også.

I ettermiddag kommer ett vennepar og skal spise taco med oss. Alltid like koselig:-)

Skrevet

Skal sove litt sammen med gullet så skal vi ut en tur på lekeplassen. Så skal vi på senteret når sambo kommer hjem så gullet kan ha noen barn å leke med inne på lekerommet de har der.

Når kvelden kommer og mini har lagt seg skal vi kose oss med taco og film:-)

Skrevet

I dag skal vi på Kråkeslottet Lekeland, skal feire 8 års dagen til tantebarnet mitt=)

Blir jo der noen timer, så etterpå skal vi handle inn til helga, spise taco og kose oss =)

Skrevet

Jeg og vesla skal bake gulrotkake og steke karbonader nå til lunsj, så skal hun sove et par timer og det tror jeg at jeg skal også.

Og så skal jeg og bestekompisen min ta med oss ungene og finne på et eller annet, hva er fremdeles uvisst...

Skrevet

Her staret det i går med syk baby,og i dag krangler de 2 eldste så fjærene fyker... Mannen er ikke hjemme og jeg holder på å bli sprø,emn vi skal nok få noe godt ut av dette til slutt håper jeg:) HAr ikke lagt noen plan enda,er for trøtt til å tenke....

Ha en fin dag alle sammen!!!!!!

Skrevet

Nå passer jeg min vennines barn. Når de blir hentet skal jenta mi på besøk til en vennine.

Jeg og lillemann skal ikke gjøre så mye, rydde litt og lage middag.

Skrevet

Hadde planer om å besøke familie, men det blir nok klesvask og tørking av spy:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...