to-em Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 eller kan være starten på det er vel riktigere å si. Jeg har ligget nesten hele svangerskapet pga veldig kvalme, nå har kvalmen begynt å gi seg litt og jeg prøver å bevege meg litt mer, men da får jeg fort vondt i korsryggen og skambeinet(er det ikke det detheter, det på hver side av tissen på en måte) Er dette tegn til bekkenproblemer?Noe jeg bør gjøre el ikke bør gjøre? Er i uke 20
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Det kan høres ut som begynnelsen på BL ja. Fikk selv diagnosen BL da jeg var ca 17 uker ( er nå i uke 20 + 4), og jeg å merket det med smerter i korsrygg, og stikkinger i skambenet + at jeg hadde ilinger nedover beina.
Nætte;mortil2 Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Hvis det er BL du har, så er det veldig lurt å finne grensene dine.. Hva du kan gjøre og hva du ikke kan gjøre før smertene kommer. Noen blir bedre med kiropraktor eller fysioterapi eller andre ting, så det er bare å ta veien til legen og få henvisning og begynne å prøve seg fram! Jeg har hatt BL siden uke 7 og det blir bare verre og verre, så pass godt på deg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå