♥Cherrypie♥ Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Hvordn går det med alle jentene med ikm i helgen da?? Noen som ikke fikk tr på besøk igår? Fler symptomer? Mine stikninger er bare ovogtil nå åsså har jeg tatt to meeeget svaaaake tester fra billigetester (billigstrimmel) men klarer ikke helt å stole på de! Jaja får bare vente til imårgen å se da om mensen kommer hvis ikke tester jeg på nytt mandag morgen eller noe!:-) Men har iallefall bynt å ta folat da i tilfelle,hehe:o) Håper vi drar over på 1.trimester etter helgen:) klem til alle!
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Hei du! Så spennende! Har forsatt ikke fått TR- magen er bare rar. Har ikke testet med gravidtest i dag (har brukt en formue på tester i det siste), men tok en eggløsningstest og i dag var den jaggu meg negativ- skjønner ingenting jeg. Etter 4 dager med positiv (pluss 5 februar) ble den negativ- skjønner ingenting jeg. Men ingen TR = fortsatt håp ) Masse lykke til- det høres jo ut som det har klaffet denne mnd )
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 hmm så rart!! men jeg ville ikek stolt på el testen uansett! å det at graviditets testen er negativ er jo vanlig såpass tildig! Men det får en jo til å tenke da ,så skjønner du er litt oppgitt! Får bare håpe at tr ikke kommer til deg og at du er gravid nå:-) åsså må du ta en test imidten av neste uke så slipper du å få så uklare svar,man kan bli veldig lei seg og sur og sint å alt for man blir jo helt surrete av sånt! er så spent jeg om jeg r gravid! nervevraaaak hehe:-) vi får se:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 snart nr 2?: les dette om du ikke har gjort det allerede! http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Huff ja vet. Er bare så utålmodig- fælt å måtte vente så mange dager hvis TR ikke dukker opp. Skal heldigvis på vinterferie- får håpe det tar tankene litt vekk fra baby- men tør jo ikke drikke alkohol (mmm bør finne på en unnskyldning hvis TR ikke kommer). Du må gi status når du vet noe mer sikkert. Det høres jo ut som det har klaffet- men krysser det jeg har for det ) Sliter ganske på dette )
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 har ikm i morgen, men tror tr dukker opp i løpet av dagen eller i morgen.. fikk neg test idag.. fortsatt stikkinger/øm i hø side bitte litt mensmurring av og til har mistet håpet jeg lykke til dere andre:)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Takk for info siden- har lest den før Jeg har brukt digitale- det er derfor jeg syntes det er så vanskelig- og rart at testen har slått positiv ut i 4 dager etter hverandre. Men, men får nok bare vente å se om TR kommer og slappe litt av )
kei80 Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Gitt opp selv,mulig jeg tester får utslag sent pga lavt hcg men jeg har ikke noe magefølse på at jeg er gravid..Ikm i går.Men negative tester og ingen tanterød.. Ønsker alle andre masse lykke til og håper den sitter hos dere!!krysser fortsatt for hele gjengen!! tanker og klem
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2008 almost famous her bare med nytt nick.. gir opp jeg oxoo!!!! de billig strimmlene er helt på jordet!anbefaler de ikke! da er det bedre å betale litt mere for en cb enn å sitte å rive seg håret av de svaaaaaaaaaaake strekene man ikke vet om man skal tolke som pos eller falsk neg! hehe..jaja.. håper alle slipper tr idag å tester pos imårgen:)
gladmamma<3 Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Hei hei:) Har ikm i dag...men ingen tr enda...har gitt opp håpet...men innerst inne er det vell låv å håpe alikevell:) Du...bella:) du er jo på tjukka du! hehe...det må du være..ellers river jeg av meg hue! hihi.... Jeg har fått tilbake murringene for 4 dager siden, men regner med at det er tr som kommer snart...har dessuten veldig masse utflod (sorry)...så masse at jeg har pådradd meg en soppinfeksjon!hahaha... lykke til jenter! krysser fingrene for dere:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. februar 2008 dere har jo ikke fått tr på besøk,hvorfor så sikker på at dere ikke er gravide??) hmm...er så lei av å ikke vite,hehe!får teste med cb til uka!har EN billigstrimmel igjen, hallo!! den må jeg spare til mandag morgen! hehe, så skal jeg oxo da en cb,det må jeg! en digital en,er ikke de følsomme?har lest at de krever mere hcg enn vanlige tester jeg da! hmm..lykke til alle! håper dere alle får en TR fri natt!
heleneogde2gutta Skrevet 16. februar 2008 #13 Skrevet 16. februar 2008 så spennende for HI da! jeg hadde IKM på fredag (tror jeg) tok negativ test. har fortsatt ikke fått tr, men jeg har mista litt trua. ingen symptomer. merkelig mange i samme situasjon her....
gladmamma<3 Skrevet 16. februar 2008 #14 Skrevet 16. februar 2008 Dritt..........jeg har fått besøk!!! (((( jaja...sånn kan det gå...syklusen min er jo som klokkestillt...ikke noe er bedre enn det..men hadde blitt glad om tr ikke hadde kommet på et års tid, med gode grunner:) da blir vell min neste x-dag 1 mars igejn? blir det ikke det da om jeg har syklus på 28 dager?!
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. februar 2008 hei!så kjedelig huff:-( får håpe på bedre tider neste pp på deg da! er bra syklusen din er korrekt for det har j litt åså når man lager barn:o) joo...hmm..ja blir 1 mars ja:) da er det bare å stå på! ha masse sengekos dagen før el!! å ikke på el dagen:) klemz og lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå