tommine Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Datteren min på 6 1/2 mnd har hatt diare siden forrige lørdag. Onsdag fikk hun i tillegg feber og grønn bæsj. Har hatt oppi 40 i feber. Var hos legen på torsdag som sa hun hadde et magevirus og det måtte bare gå over av seg selv. I natt har jeg skiftet 8 grønne, slimete bleier. Hun har fortsatt feber men får febernedsettende. Siden torsdag kveld har hun ikke vært i noe særlig form. Skriker og sutrer og virker som hun har vondt i kroppen. Stakkar lita, hva skal jeg gjøre???? Horfor denne grønne tynnflytende og slimete bæsjen?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Dersom du er bekymret, så ville jeg dratt til legevakten. Jeg ble sendt rett til undersøkelse på sykehus p.g.a slimete avføring, og en bleie med litt blod i slimet. Der tok de blodprøve, avføringsp samt røntgen. De mistenkte invaginasjon kun på det grunnlaget. Så gå til en annen, dersom du er bekymret.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Ja gå til en annen lege, det tror jeg hjelper. De har så utrolig mange forskj. meninger. Hun høres jo ikke frisk ut stakkar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå