Gå til innhold

Nå er jeg lei meg og frustrert :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 4 dager etter hverandre med positiv eggløsningstest, var den i dag plutselig negativ :( Hadde også positiv eggløsningstest 5 februar. Testet med gravidtest i går- denne var negativ (ikke testet i dag). Hadde IKM igår, men TR er ikke å se foreløpig (har vært stabil de siste syklusene (32 dg).

Skulle aldri testet med eggløsningstester (Digitale fra CB). Blir så lei meg og frustrert at jeg kan begynne å grine- vil jo så gjerne!

Får vente å se om TR dukker opp- ellers er det et lite håp ennå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt frustrert over el testene selv jeg.. Har testet i en uke nå.. Og ingen positive.. Men nesten 100% sikker på at el har vært her uansett.. For har ikke som jeg kan huske det siste året hatt syklus som har vart over 32 dager.. Så prøvde nå allikevel og ha sex fra 3 dager før forventet el og frem til fredagsmorgen hvor jeg egentlig skal være 3 dager over el.. Så får bare se hvordan det går.. Men prøvd i 2 år.., så regner ikke med at det klaffet nå heller..

Skrevet

Nå hørtes det jo ut som jeg hadde hatt meg 6 dager i strekk.. hehehehhehe.. =)

Skrevet

Bedre å vente litt og se tror jeg. Slappe pittelitt av og håpe på det beste, selv om det ikke er lett :)

TR forsvinner plutselig en dag, skal du se ;)

Skrevet

Takk for svar jenter! Godt å få ut litt frustrasjon her inne. Skulle TR kom så vi kan begynne på ny periode- hater å ikke vite og gå sånn i uvisshet.

Oppleved akkurat det samme med nummer 1 så hadde håpet at det var reelt nå også- helt til den negative eggtesten i dag :(

Krysser alt jeg har :)

Skrevet

Hva står TR for?

Krysser fingre og tær for deg ;-)

Skrevet

Til mer du stresser til mindre tjangs er det til å bli gravid, tror jeg. Med nr1, så stresset vi i flere mnd, ville jo bli gravid med en gang. Med en gang vi sluttet å "prøve" ble det klaff, samme med nr2. Så de gangene jeg minst har forventet å være gravid, ble jeg det.

Uansett lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...