Gå til innhold

Bruker alle babybjørn eller meitai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ingen av delene, og savner det ikke heller.....Men nurket mitt er bare 3,5 mndr da, kanskje alle dere bærere har eldre barn. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte aldri noen av delene.. nå er han 2 år og tenker ihvertfall ikke på det.. hehe.. =)

Skrevet

Jeg brukte ikke på førstemann da jeg ikke likte BB og ikke visste om noe annet. Denne gangen har jeg investert i en Mei Tai. Bærer snuppa her hjemme hvis hun ikke vil sove (overtrøtt) og jeg har ting å gjøre. Bærer også på kjøpesenter hvis hun ikke roer seg i vogna der. Ellers er jeg veldig glad vogna også, så den er alltid med. Mai Tai er i tillegg.. :o)

Skrevet

Jeg har alltid vært en "bærer", bruker det for det meste hjemme da. Spesiellt nå når jeg går hjemme med to små.

Skrevet

en gjenstridig senebetennelse kan få noen og enhver til å ønske seg sjal. Jeg brukte sjal, sydde sjølv slik at jeg fikk de slik jeg ville ha dem. Den beste vat i lyseblå tynn lin, men den har ho gnagd seg ut av.... fikk tidlig tenner. Vil ordne en i silke til sommeren, den tar liten plass og er lekker.

Skrevet

Det er vel langt fra alle som har en bæresele eller lignende, og enda færre som faktisk bruker den de har. Personlig synes jeg mei taien min er uunnværlig når vi reiser med fly eller skal på shopping. Poden blir dessuten mye raskere utålmodig av vogna enn når han får sitte oppe på ryggen min og bektrakte verden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...