Gå til innhold

Trenger tips til sydentur med barn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil reise i april med to barn, 6 og 1 år, hvor er det varmt og barnevennelig og til en ok pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I april må du nok til Kanariøyene eller Egypt for å være sikret varme og badetemperaturer. Du kan gamble på Kreta, sør-Spania eller Kypros, men da kan du risikere regn, kjølig vær og kaldt vann ...

Skrevet

Jeg hadde IKKE reis til Egypt med barn.... Har vært i Sharm el sheik og Kairo, heldigvis før sønnen vår var påtenkt.... Og der reiser jeg ikke med barn eller alene for den sags skyld.... For det første fikk vi et skikkelig dårlig inntrykk av de lokale araberne, så var maten elendig begge steder, samt at en i reisefølget vårt ble matforgiftet og lå og krøp i midtgangen på flyet hjem fordi hun trodde hun skulle dø...... Dette til tross for drikkevaksine og alt...

Tryggeste er nok Grand Canaria... Ikke så eksotisk, men ikke for lang reise og veeeldig turist:oP Jeg tror jeg hadde ventet til midten av mai og reist til Hellas eller noe

Skrevet

Kanariøyene er kjempefint i April! Men er kaldere i vannet enn det er på høsten.. Vært på puerto rico og lanzarote på denne tiden av året. Kan anbefales, jeg likte lanzarote best. Broren min og familien var i Egypt i mars i fjor, kjempedeilig! :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...