Gå til innhold

Bakteriell vaginose..

Barnkanskje? m liten prinsesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle de klassiske tegnene og hatt det leeeeenge (flere år) med tyntflytende utflod og fiskelukt etter samleie.. Etter å ha tenkt på dette en stund forhørte jeg meg med legen min ved forrige kontroll og fikk dermed en krem som skulle brukes 5 kvelder med masse bivirkninger:S

Er forresten i uke 26..

Litt skeptisk til å ta denne da jeg generelt ikke liker å ta medisiner i graviditeten OG fordi det skal taes med en sånn inføringshylse som jeg syns så litt skummel ut:( stod ikke noe om at man kunne la vær å bruke denne...

Noen som har noen erfaring? Hvor farlig er dette for fosteret (medisin/ bakteriell vaginose)?

Evig takknemlig for alle tilbakemeldinger. Helt desperat her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var Zidoval jeg fikk resept på om det sier noen noe...

Skrevet

Noen som har noen råd?

Skrevet

Dytter en gang til i håp om at noen der ute kan hjelpe..

Man skal vel ikke bruke vagiator når man er gravid.. eller?? Please!!!

Skrevet

det var noen innlegg om dette tidligere der det kom fram ulike erfaringer.

Jeg trodde dette skulle behandles i graviditeten etter 1 tri, men flere av de som skreiv inn hadde fått motsatt beskjed.

Fant denne på lommelegen:

http://www.lommelegen.no/php/print.php?id=491258

Vet ikke hvor sikre de er på dette med for tidlig fødsel hvis du ikke blir behandla. Har ikke sett noe statistikk på det noe sted i alle fall.

Skrevet

Tusen hjertlig takk for svar:) har søkt opp temaet her inne men fant ikke noe klart svar. Får gjøre et forsøk til. Litt skeptisk til å bruke vagitorie når jeg er gravid:s

Skrevet

Ja, det forstår jeg godt.

Er ikke morro å bruke noe medisin i svangerskapet.

Men du kan jo høre med legen din om hva de vet om sjansene for prematur fødsel dersom du ikke blir behandlet.

Skrevet

Dytter meg selv enda litt opp i håp om å få flere svar. Tusen takk "Anne" for alle koselige og hjelpsomme svar:)

Ingen her som har fått behandling for bakteriell vaginose?

Kopierer inn innlegget på 2 tri jeg dersom det er noen som kanskje ønsker å være anonyme....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...