Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Har alle de klassiske tegnene og hatt det leeeeenge (flere år) med tyntflytende utflod og fiskelukt etter samleie.. Etter å ha tenkt på dette en stund forhørte jeg meg med legen min ved forrige kontroll og fikk dermed en krem som skulle brukes 5 kvelder med masse bivirkninger:S Er forresten i uke 26.. Litt skeptisk til å ta denne da jeg generelt ikke liker å ta medisiner i graviditeten OG fordi det skal taes med en sånn inføringshylse som jeg syns så litt skummel ut:( stod ikke noe om at man kunne la vær å bruke denne... Noen som har noen erfaring? Hvor farlig er dette for fosteret (medisin/ bakteriell vaginose)? Evig takknemlig for alle tilbakemeldinger. Helt desperat her...
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2008 Var Zidoval jeg fikk resept på om det sier noen noe...
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Noen som har noen råd?
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 Dytter en gang til i håp om at noen der ute kan hjelpe.. Man skal vel ikke bruke vagiator når man er gravid.. eller?? Please!!!
anne* Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 det var noen innlegg om dette tidligere der det kom fram ulike erfaringer. Jeg trodde dette skulle behandles i graviditeten etter 1 tri, men flere av de som skreiv inn hadde fått motsatt beskjed. Fant denne på lommelegen: http://www.lommelegen.no/php/print.php?id=491258 Vet ikke hvor sikre de er på dette med for tidlig fødsel hvis du ikke blir behandla. Har ikke sett noe statistikk på det noe sted i alle fall.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2008 Tusen hjertlig takk for svar:) har søkt opp temaet her inne men fant ikke noe klart svar. Får gjøre et forsøk til. Litt skeptisk til å bruke vagitorie når jeg er gravid:s
anne* Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Ja, det forstår jeg godt. Er ikke morro å bruke noe medisin i svangerskapet. Men du kan jo høre med legen din om hva de vet om sjansene for prematur fødsel dersom du ikke blir behandlet.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2008 Dytter meg selv enda litt opp i håp om å få flere svar. Tusen takk "Anne" for alle koselige og hjelpsomme svar:) Ingen her som har fått behandling for bakteriell vaginose? Kopierer inn innlegget på 2 tri jeg dersom det er noen som kanskje ønsker å være anonyme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå