Gjest Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Etter 4 dager etter hverandre med positiv eggløsningstest, var den i dag plutselig negativ Hadde også positiv eggløsningstest 5 februar. Testet med gravidtest i går- denne var negativ (ikke testet i dag). Hadde IKM igår, men TR er ikke å se foreløpig (har vært stabil de siste syklusene (32 dg). Skulle aldri testet med eggløsningstester (Digitale fra CB). Blir så lei meg og frustrert at jeg kan begynne å grine- vil jo så gjerne! Får vente å se om TR dukker opp- ellers er det et lite håp ennå
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 skjønner deg godt. tok en test idag jeg og,men den var neg, har ikm i morgen. tok en el test bare for moroskyld igår.. leste at en kunne bruke det også.. Da slo den plutselig ut til pos. det gjorde den aldri under el perioden, rart. har hatt noen merkelige symptomer, men tror tr kommer idag eller i morgen.. trodde februar var mnd, men tydeligvis ikke... bedre lykke neste gang frustrert og lei meg idag jeg og..
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Huff ja- er ikke så lett når man så gjerne vil Vi får bare smøre oss med tålmodighet selv om det ikke er lett og håpe Lykke til videre
kei80 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Henger meg på dere jeg jenter.All forståellse for frustrasjon og tristhet,likedan her.. Selv om jeg var forbredt på det er det frustrasjoen her siden jeg ikke får tr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå