Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Jeg starter i ny jobb til uken.. Og da må det blir full skjerpings ja.. Nå jobber jeg jo bare kvelder og netter og legger meg ofte ikke før mellom tolv og ett på natten.. I går var jeg flink og la meg 23.30.. *stolt*hehehehe=) På opplæringsvaktene til uken starter jeg 07.30.. Dvs at jeg må stå opp 06.30.. Da må jeg jo legge meg veldig tidlig.. ahh.. Tror det kommer til og bli den største forandringen ved og starte i ny jobb.. hehe=) Når legger dere dere som er oppe før 07.00 om morgenen?? =)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 senest 23. Men oftest legger jeg meg mellom 21.30 og 22.00 fordi jeg står som regel opp mellom 05 og 06 pga veldig små barn=).
BettyBoob Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 jeg begynner i ny jobb 3 mars...gruer meg litt, for morgenene kommer til å bli ganske slitsomme. Må da være i bhg å levere kl 0730, rekke t-banen som går 0749 (må da kjøre fra bhg til t-banen) og da rekker jeg jo ikke være på jobb kl 08....fysisk umulig! Må høre med kjæresten min om han kan levere noen dager så jeg kan rekke å være på jobb tidsnok iallfall et par ganger i uken... heldigvis har de litt fleksitid, men må jo uansett ta det inn igjen! Men jeg kommer til å måtte stå opp kl 06 tror jeg... og da må jeg legge meg senest kl 23, helst før - men det er ikke lett
hit og dit Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Alt fra ti til tolv. Det blir ein vane. Eg er meir opplagt no når eg "alltid" står opp halv sju enn tidligare då eg nokre dagar sto opp tildig og andre dagar seint.
To trollunger + en spire Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Mellom 21.30 og 23.30. Fint å sovne før 23.00 hvis jeg skal opp 06.00.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2008 Ja nå er jeg så heldig at det er gåavstand fra barnehagen til jobben.. Så jeg kan levere mini i barnehagen ved og ta syv bussen ned og allikevel rekke jobben til 07.30.. Tror ihvertfall det.. 5 min med buss og ca 10 min og gå fra barnehagen til jobben.. Ellers så har jeg en snill mann som alltid leverer i barnehagen siden jeg ikke har lappen.. Bare 8 ukedager i mnd hvor jeg må hente eller levere han.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå