gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Nå er jeg på nett igjen da Har vært uten det nå i snart to uker pga flytting Vi fikk endelig et nytt sted å bo da, så nå slipper vi å ha en huseier som skremmer vettet av unga og oppfører seg som en drittsekk Og attpåtil så er det en veldig fin leilighet Godt og varmt, og lyst og fint Så nå er vi kjempefornøyde hele gjengen her Eneste minuset er at ingen av oss har tålt å komme inn i en leilighet som vindua ikke er trekkfulle *ler* Det har vært ei skikkelig tøff uke, med snørr, hoste og feber på hele gjengen, men nå er heldigvis unga i nogenlunde form igjen da, bare meg og gubben igjen. Sitter i hver vår stol med bihulebetennelse, og lengter etter å bli friske Men med alt det positive som har skjedd, så er det en liten pris å betale syns jeg Så i dag så skal jeg hive innpå no paracet, og så bærer det avsted til stallen Har litt planer om å få på meg ridebuksa, og få prøvd å ri litt i dag Håper alle dere får en kjempefin dag i dag Klemmer fra
♥Snulder Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Hei på deg! Så flott at dere har fått dere nytt lunt rede!! .. og god bedring alle sammen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Fint med nytt sted å bo:-) Selv om klimaforandringer ofte kan være tøft:-) Ha en flott dag og god bedring ti lhele gjengen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå