Gå til innhold

Helt plutselig så var magen sunket..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hele tiden hatt veldig høy, stor struttemage. Skulle ta meg et bad i går kveld (etter en hel dags vasking i huset), og da såg jeg at magen var sunket kraftig. Hadde masse nedpress i går ettermiddag/kveld, så det var vel kanskje grunnen da..

Men så rart at det skjedde så snart. Trodde liksom det var en prosess man ikke la sånn merke til.

Har ikke merket noe i de tidligere svangerskapene, men da har magen sittet mye lavere i utgangspunktet.

Andre som har oppdaget at magen har sunket så plutselig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min mage fallt pluselig ned etter første besøk hos modningsakupunktur.. pluselig var der nesten ikke plass til buksa "der framme" :)

Ganske artig!

Skrevet

Kan det være et tegn på modning da kanskje?? (håpe)

Skrevet

Min mage har også sunket plutselig. Sliter med å få buksa til å henge, d stretch stoffet bare ruller ned og ligger som en ekstra valk under magen. Hehe!

Håper å bli kvitt hele magen snart!

Skrevet

Heheh... Akurat det der med buksa, opplevde jeg og idag :)Begynner også å bli klar for å bli kvitt magen, og bare sitte med "inneholdet" i armene mine :o)

Skrevet

Magen min falt plutselig og! :) Gjorde vel det for en 2 uker siden sånn ca! :) Og den ene buksa mi henger ikke på meg lenger!! ;) ruller bare ned under magen! ;)

men sitter her enda jeg med plenty av murringer og 1 uke igjen til termin, men ingen tegn på at jeg skal føde ellers.......

Skrevet

Jeg må nok vente noen uker til jeg og ;o) Har ikke termin før om 5 uker =o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...