♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Har hele tiden hatt veldig høy, stor struttemage. Skulle ta meg et bad i går kveld (etter en hel dags vasking i huset), og da såg jeg at magen var sunket kraftig. Hadde masse nedpress i går ettermiddag/kveld, så det var vel kanskje grunnen da.. Men så rart at det skjedde så snart. Trodde liksom det var en prosess man ikke la sånn merke til. Har ikke merket noe i de tidligere svangerskapene, men da har magen sittet mye lavere i utgangspunktet. Andre som har oppdaget at magen har sunket så plutselig??
golddust Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 min mage fallt pluselig ned etter første besøk hos modningsakupunktur.. pluselig var der nesten ikke plass til buksa "der framme" Ganske artig!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Kan det være et tegn på modning da kanskje?? (håpe)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Min mage har også sunket plutselig. Sliter med å få buksa til å henge, d stretch stoffet bare ruller ned og ligger som en ekstra valk under magen. Hehe! Håper å bli kvitt hele magen snart!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 Heheh... Akurat det der med buksa, opplevde jeg og idag :)Begynner også å bli klar for å bli kvitt magen, og bare sitte med "inneholdet" i armene mine )
Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Magen min falt plutselig og! Gjorde vel det for en 2 uker siden sånn ca! Og den ene buksa mi henger ikke på meg lenger!! ruller bare ned under magen! men sitter her enda jeg med plenty av murringer og 1 uke igjen til termin, men ingen tegn på at jeg skal føde ellers.......
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2008 Jeg må nok vente noen uker til jeg og ;o) Har ikke termin før om 5 uker =o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå