Gjest Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Jeg satt her å gråt pga min ex, holdt rundt min lille baby, plutselig kjenner jeg det renne fra nesa og jeg ser på bodyen til jenta mi at det var en stor blodflekk der. Æsj så viste det seg at jeg blødde masse neseblod, så jeg tok nærmeste gulpeklut under nesa og holdt under nesa.
aNoNyMe_MeG Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Ekkelt å blø neseblod ja. Men hvorfor gråter du i dag da? Da er vi jo to som starter dagen på en slik trist måte.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Fordi jeg er såret, min ex svarer meg ikke på msn, han har enda ikke besøkt datteren sin som strax er 2 måneder. Jeg har ikke sett noe til han siden siste dagen i mai 2007, han ville jeg skulle ta abort, men det ville jeg ikke for jeg hadde ikke klart å gjøre det. Syns det er så utrolig trist å være helt ene og alene med jenta mi, familien min stiller heller ikke så veldig opp, så det er bare meg og Sarah. Føler meg så ensom for tiden og hadde trengt å vært litt sosial med andre å snakke med noen som bryr seg.
aNoNyMe_MeG Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Ja da forstår jeg at du er lei deg! Det er jo trist at han ikke bryr seg om den lille jenta si. Synes du virker som en kjempesterk jente! Har du ingen venner du kan dele gleder og sorger med? Kjenner litt til det med familie. Slik er det mye her også. Alle er så opptatte med sine ting. Det er jo så gøy og prate om sine små til noen. Når noe nytt skjer. Eller slik som nå når du er trist så er det godt å få dele.
Nit@™ Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Hei *JCee*_Sarahღ Forstår godt at du er tris og lei deg for det. Jeg har to barn med en slik fyr som ikke bryr seg. De har ikke sett faren sin på 3 år nå. Heldigvis er de nå så store at de forstår at det er han som er problemet. Før når de var mindre måtte jeg nesten betale han for å ha ungen en helg. De var hos han 1 uke på ferie en gang. Da hadde de med seg 700 kr hver i lommepenger + at han fikk 2500 kr, hele bidraget den mnd. Han gjorde ikke noe for de med mindre han fikk noe igjen. helst i penger. Trist å ha det slik. Men du får tenke som meg. Alt i alt er det han som taper på dette. Kanskje hun har det like godt uten om han ikke bryr seg? Hvor bor du? Trenger ikke si annet en fylke om du ikke vil si nærmere. Men tenkte kanskje noe her bor i nærheten av deg? Trille turer osv sammen? Har du msn? Du kan gjerne legge meg til om du vil eller sende meg en mail om du har lyst. Jeg trenger ALLTID nye skravlesjuke venner jeg altså ;o) [email protected]
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Ja for min del driter jeg i om han vil ha kontakt med meg eller ikke, hadde jeg ikke hatt barn med han ville jeg aldri snakket mer med han etter at jeg slo opp. Men syns det er viktig å gi datteren min kjangs til å vite hvem begge sine foreldre er, og jeg har gitt han uendelige kjangser i hele svangerskapet også til å komme for å kjenne på spark for å prøve å engasjere han. Jo tusen takk, jeg er nok veldig sterk som person, har vært igjennom ett rent hælvete i år 2007 for å si det mildt. Det værste er at en sosionom som jeg snakket med på legevakta i Oslo i sommer sa hun kunne ikke forstå at jeg fortsatt sto på beina etter alt jeg har vært igjennom. Hun sa hun beundret min styrke og at de fleste andre hadde bukka under for lengst om de skulle prøvd å taklet alt jeg har taklet opp igjennom... Har ei venninne her i byen, men hun har også nettopp blitt mamma + hun har en datter som er i skolealder så hun har ikke mye tid. Men jeg har mange venner som bor andre steder, men de bor så langt unna at det blir bare prat over msn
Nit@™ Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 PS: Så nydelig hun er da ;o) Stakkars faren som ikke gidder å bli kjent med henne. Og for en flott gravidmage ;o)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Tusen takk jeg er veldig stolt over å være mammaen hennes, hun er så skjønn Jeg la deg til på msn, jeg bor i Vestfold fylke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå