Gå til innhold

halsbrann så jeg spyr som en gris!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe andre som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes... Både dette og forrige svangerskap.. :( Helt grusomt!!!!!

Skrevet

jupp... kan ikke ligge flatt lengre, må sitte selv når jeg sover.

Men melkeprodukter hjelper litt (yogrt,riskrem etc)

Skrevet

Jeg leste i Allers i går at man skal spise gulrot mot halsbrann!! Jeg har kjøpt en pose knaskerøtter, og syns det hjelper...

Skrevet

Min erfaring med halsbrann har i samtlige anledninger gitt seg ved å spise RÅ potet..den kan ev raspes og presses-slik at saften kan drikkes.Den nøytraliserer syren...

Skrevet

Tygge mandler skal visst hjelpe..tygg dem skikkelig til det blir en god grums ut av det så svelger du hele greia å den skal visst hjelpe..har ikke prøvd selv enda så kan ikke garantere det da...hehe.

Selv tygger jeg tyggetabletter fra apoteket mot halsbrann..de hjelper med en gang på meg:)

Skrevet

Jeg er også VELDIG plaget med halsbrann denne gang. Føler det er litt bedre nå, da magen stadig siger ned, Jeg bruker tyggetabletter. Men har også blit anbefalt gulrot, rå potet og pærer.

Skrevet

Mandler og Lovehearts har funka for meg. Men jeg har ikke vært voldsomt plaget med halsbrannen, bare av og til..

Skrevet

takker for råd=)

har prøvde det meste,men spyr av alt når det er som verst.

Skrevet

Huff har også tendenser til å spy av halsbrann denne gangen. Forrige gang hjalp det å spise noen lovehearts eller mandler, men denne gangen hjelper liksom ingenting. Det kommer bare så plutselig og kraftig..at jeg nesten må spy. Har ikke gjort det ennå, men er nummeret før! Det kom samtidig som verdens største hemorroide, så nå koser jeg meg! ( Deilig å få syte litt hos likesinnede innimellom.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...