Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Yes... Både dette og forrige svangerskap.. Helt grusomt!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 jupp... kan ikke ligge flatt lengre, må sitte selv når jeg sover. Men melkeprodukter hjelper litt (yogrt,riskrem etc)
9na-helt klar... Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Jeg leste i Allers i går at man skal spise gulrot mot halsbrann!! Jeg har kjøpt en pose knaskerøtter, og syns det hjelper...
Torkel75 Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Min erfaring med halsbrann har i samtlige anledninger gitt seg ved å spise RÅ potet..den kan ev raspes og presses-slik at saften kan drikkes.Den nøytraliserer syren...
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Tygge mandler skal visst hjelpe..tygg dem skikkelig til det blir en god grums ut av det så svelger du hele greia å den skal visst hjelpe..har ikke prøvd selv enda så kan ikke garantere det da...hehe. Selv tygger jeg tyggetabletter fra apoteket mot halsbrann..de hjelper med en gang på meg:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er også VELDIG plaget med halsbrann denne gang. Føler det er litt bedre nå, da magen stadig siger ned, Jeg bruker tyggetabletter. Men har også blit anbefalt gulrot, rå potet og pærer.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Mandler og Lovehearts har funka for meg. Men jeg har ikke vært voldsomt plaget med halsbrannen, bare av og til..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 takker for råd=) har prøvde det meste,men spyr av alt når det er som verst.
musemor... Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Huff har også tendenser til å spy av halsbrann denne gangen. Forrige gang hjalp det å spise noen lovehearts eller mandler, men denne gangen hjelper liksom ingenting. Det kommer bare så plutselig og kraftig..at jeg nesten må spy. Har ikke gjort det ennå, men er nummeret før! Det kom samtidig som verdens største hemorroide, så nå koser jeg meg! ( Deilig å få syte litt hos likesinnede innimellom.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå