Gjest Lenchen *over terminen* Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Joda, det stemte nok som jeg trodde i går. Kynnerne har gått over til rier, så nå sitter jeg her å tar tiden mellom dem, og skal snart ringe sykehuset. Slimproppen gikk for en time siden, og riene kommer ganske tett, men varer kun 30 min enda, og er ikke så gruelig vonde enda. Litt skrekkblandet fryd her nå, hehe :-) Hjelp, i dag kommer hun :-)
UngVoksen-over termin Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Hei Lenchen! Jeg også! Endelig! Gikk meg en tur i gårkveld - tross bekkensmerter... var så lei... da jeg kom hjem kjente jeg nedpress og smerter i ryggen.. har hatt rier siden kl. 02 i natt... ikke så veldig regelmessig - men ca 20 min mellom - det gav seg litt kl. 4 - men nå er det i gang igjen - med ca 15 min mellom... håper det fortsetter og at vi i morgen ha holde babyen vår i armene*!! Krysser fingerer og tær for dere - og ønsker dere allt god og lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det har gått!!! ps.. blir nok sittende her litt til og ta tiden for sikkerhets skyld... er nok i latens fasen enda- så kanskje legger jeg meg litt nedpå om det er mulig... spørs hvor fort det går dette.... Lykke til!
Gjest Lenchen *over terminen* Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Oi, så spennende... Lykke til til deg også. Jeg hadde en rask fødsel sist, og i.o.m at riene kommer så tett nå, så drar vi nok snart avgårde til sykehuset :-)
mamman til leon og Noah Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 åååå jeh håper jeg følger i deres fotspor.. er 4 dager over termin og er sååååå lei. lykke til begge to
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Lykke til begge to Da har vi nok 2 fødselshistorier innom kort tenker jeg )
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Åååå. lykke til begge to. Var så spent på om jeg traff deg, Lenchen, her inne i dag. Nå er du nok på sykehuset... Oppdatering kommer vel :-D
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 lykke til dere! vi andre her er kjempemisunnelige;)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 lykke til alle dere med rier!!! men du lenchen, var ikke30min rier litt lange?
Marit & de 3 knøttene Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Lykke til begge 2!!! Blir spennende å høre hvordan det gikk med dere!
Kakebakesøte Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 Lykke til begge to! (jeg vil oogsåååå...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå