Gå til innhold

Da sitter jeg her med rier :-/

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen *over terminen*
Skrevet

Joda, det stemte nok som jeg trodde i går. Kynnerne har gått over til rier, så nå sitter jeg her å tar tiden mellom dem, og skal snart ringe sykehuset. Slimproppen gikk for en time siden, og riene kommer ganske tett, men varer kun 30 min enda, og er ikke så gruelig vonde enda.

Litt skrekkblandet fryd her nå, hehe :-) Hjelp, i dag kommer hun :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til!! ;)

Skrevet

Hei Lenchen!

Jeg også!

Endelig!

Gikk meg en tur i gårkveld - tross bekkensmerter... var så lei... da jeg kom hjem kjente jeg nedpress og smerter i ryggen.. har hatt rier siden kl. 02 i natt... ikke så veldig regelmessig - men ca 20 min mellom - det gav seg litt kl. 4 - men nå er det i gang igjen - med ca 15 min mellom... håper det fortsetter og at vi i morgen ha holde babyen vår i armene*!!

Krysser fingerer og tær for dere - og ønsker dere allt god og lykke til!

Gleder meg til å høre hvordan det har gått!!!

ps.. blir nok sittende her litt til og ta tiden for sikkerhets skyld... er nok i latens fasen enda- så kanskje legger jeg meg litt nedpå om det er mulig... spørs hvor fort det går dette.... Lykke til!

Gjest Lenchen *over terminen*
Skrevet

Oi, så spennende... Lykke til til deg også. Jeg hadde en rask fødsel sist, og i.o.m at riene kommer så tett nå, så drar vi nok snart avgårde til sykehuset :-)

Skrevet

åååå jeh håper jeg følger i deres fotspor.. er 4 dager over termin og er sååååå lei. lykke til begge to :)

Skrevet

Lykke til begge to :) Da har vi nok 2 fødselshistorier innom kort tenker jeg :o)

Skrevet

Åååå. lykke til begge to. Var så spent på om jeg traff deg, Lenchen, her inne i dag. Nå er du nok på sykehuset...

Oppdatering kommer vel :-D

Skrevet

lykke til dere! vi andre her er kjempemisunnelige;)

Skrevet

lykke til alle dere med rier!!!

men du lenchen, var ikke30min rier litt lange?

Skrevet

Lykke til begge 2!!! Blir spennende å høre hvordan det gikk med dere!

Skrevet

Lykke til begge to! :)

(jeg vil oogsåååå...)

Skrevet

Lykke til til dere begge...=oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...