Gjest Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Sitter her og tårene mine renner nedover kinnet, jeg er så skuffet over min ex, det virket som han brydde seg. Men her sitter jeg mutters alene, han har enda ikke kommet for å besøke datteren sin, hun er snart 2 måneder.. Hva er det som feiler visse mannfolk som kan gjøre noe sånt? Datteren min er så herlig, hun fortjener en far som stiller opp og bryr seg om henne, men jeg er ihvertfall i livet hennes. Jeg gjør alt jeg kan for at hun skal ha det bra å føle seg elsket, jeg skal aldri svikte henne. Håper bare at hennes far innser hva slags herlighet han går glipp av, jeg har gitt han så mange kjangser til å være en del av hennes liv, likevel griper han ikke kjangsen.
Northernlights Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Uff, ikke noe særlig når man opplever skuffelser som det der =o( Jeg håper han snart forstår at man bygger bånd mellom far og datter allerede fra nyfødtperioden, sånn at han kommer på banen og tar ansvar. Bra hun har en mamma som ikke svikter, da =o)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Virker som han ikke forstår en dritt, han har allerede to sønner fra tidligere forhold og han har ikke kontakt med dem. Mora dems stopper han der, men jeg har alltid sagt at jeg vil han skal være i livet hennes likevel så kommer han ikke en tur. Ja jeg syns det er viktig at jeg stiller opp for henne, jeg elsker henne over alt på jord, hun betyr så utrolig mye for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå