Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Fy faaaaan.. så vondt det gjør å sitte.. har vært på besøk i kveld å som alltid begynner jeg å få skikkeli vondt i korsryggen! Gla jeg er hjemme og sitter mer behagelig i en sofa.. skal heldigvis til fysio snart..!!!!!!! Flere som har begynt å plages?? Er forrestn i uke 28..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 hatt det sånn siden jeg ble gravid og er 30 uker nå. pluss bekkenløsning og datt på isen så jeg brista bekkenet.så gå,stå,sitte,ligge og få på meg sko og bukser er et problem.sover dårlig pga smerter. 'gått til fysioterapeut,manuell terapeut og homøpat fra begynnelsen av svangerskapet. men det er bare å gjøre det beste ut av det og ta sine forholdsregler=) lykke til=)
tea26 Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Ja dette er helt håpløst.Er i uke 20 nå og har hatt vondt siden uke 14... klarer ikke bære en handlepose,støvsuge eller bøye meg ned.Da får jeg vondt i 2 dager etterpå.(har prolaps fra før)Sinnsyk smerte i korsryggen og på siden av ryggen.Jeg jobber med funksjonshemmede og legen vil ikke sykemelde meg:(
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Huff.. stakkars deg.. det er jo heeelt tragisk..!! Jeg kjenner det veldig når jeg sitter, men har fått beskjed fra legen om å gå turer ol.. men får jo så vondt da også.. Men det må til.. den blir sterkere.. skal begynne å svømme så får virkelig håpe den kommer seg.. Kjennes ut som kniver som stikker i ryggen.. ikke nå godt nei! Jeg er 100 prosent sykemeldt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå