Gå til innhold

Noen som har prøvd testen Quick Respons??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker nå. Hadde IKM på tirsdag og ikke fått TR. Kjøpte en Quick Respons test på apoteket idag, og har tatt testen. Syntes det ikke virket som det kom nok urin på pinnen. ventet noen minutter før jeg kikket. Den var negativ, men ventet noen minutter til. syne selv jeg ser en utrolig svak strek, men da har det gått over 5 min siden jeg testet. Noen som har erfaring med disse testene?? Tror jeg må kjøpe en CB i morgen. De kjenner jeg bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å ha lest inne på sidene her at man skal vente hele 10min på QR testene, så om du ser en svak strek så er det jo fullt mulig at du får full klaff på en cb hvertfall;) Har fått to negative QR selv og det er ikke antydning til noe annen strek i hvertfall, helt kritthvitt.

Skrevet

Må nok kjøpe en CB i dag ja. Tryggest det :o)

Skrevet

Ja, lykke til:)Det høres jo ganske lovende ut:) Har du prøvd lenge?:)

Skrevet

Sluttet med p-sprøyte i sept. 2006. Hadde en SA i november. Hadde vært på tide nå :o) Kjøper ny test i dag jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...