PrettyPink Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Er litt usikker nå. Hadde IKM på tirsdag og ikke fått TR. Kjøpte en Quick Respons test på apoteket idag, og har tatt testen. Syntes det ikke virket som det kom nok urin på pinnen. ventet noen minutter før jeg kikket. Den var negativ, men ventet noen minutter til. syne selv jeg ser en utrolig svak strek, men da har det gått over 5 min siden jeg testet. Noen som har erfaring med disse testene?? Tror jeg må kjøpe en CB i morgen. De kjenner jeg bedre.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Mener å ha lest inne på sidene her at man skal vente hele 10min på QR testene, så om du ser en svak strek så er det jo fullt mulig at du får full klaff på en cb hvertfall;) Har fått to negative QR selv og det er ikke antydning til noe annen strek i hvertfall, helt kritthvitt.
PrettyPink Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Må nok kjøpe en CB i dag ja. Tryggest det )
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Ja, lykke til:)Det høres jo ganske lovende ut:) Har du prøvd lenge?
PrettyPink Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 Sluttet med p-sprøyte i sept. 2006. Hadde en SA i november. Hadde vært på tide nå ) Kjøper ny test i dag jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå