Gjest Skrevet 16. februar 2008 #26 Skrevet 16. februar 2008 Det er ikke en festlighet. Nicket mitt er dukkemamma (som du sikkert har fått med deg?) Hva blir da det naturlige å kalle datteren? Jo, dukken. Slik som man også omtaler mennene her inne vettu. "tribalmannen" "tillabmannen" osv.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #27 Skrevet 16. februar 2008 Jeg så selvfølgelig sammenhengen. Jeg får likevel ekle flashback fra filmen Malstrøm når jeg leser setningen der du kaller datteren din dukke. Det har kanskje med sinnstemningen din da du skrev det å gjøre, og konteksten for øvrig. Variasjonen "tillabmannen" har jeg aldri hørt, men på samisk kan man få underlige navnekombinasjoner av denne måten å omtale hverandre på - da man sjelden bruker etternavn, heller navnet på foreldre eller ektemake - Ivar Berit f.eks. Personlig liker jeg best å kalle en spade for en spade, og omtaler datteren min som datteren min. Men det er meg da, humorløs som jeg er
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #28 Skrevet 16. februar 2008 Og om jeg så hadde omtalt min datter som minimais, lille pororo eller datteren min er det ikke egentlig poenget som teller? Forøvrig, alltids hyggelig å bli kalt psykopat midt på natten. Føler du deg trygg?! (siden ejg er en psykopat mener jeg, kan jo hende jeg sitter med laptopen og slikt nedi gata vettu?!)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #29 Skrevet 16. februar 2008 I rest my case, tenker jeg vi sier her ja......... hahaha.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #30 Skrevet 16. februar 2008 Og du har så mye av alt, du da, som lar det gå uover et forsvarsløst lite dyr at du er sur på eieren! Fy, for en ekling du er!
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #31 Skrevet 16. februar 2008 Det er katta som spyr, ikke eieren. Det er katta som er et masende matvrak som aldri tror den får nok og ikke har vett til å stoppe. Altså hater jeg katta. Eieren har jeg heller ikke så mye til overs for, spesielt ikke når han kommer sjanglende dritings hjem om noen timer...
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #32 Skrevet 16. februar 2008 Og du tror at katten gjør dette for å plage deg? Stakkars dyr som må bo sammen med en psycho som deg! Og stakkars mann!
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #33 Skrevet 16. februar 2008 Katten er et møkkadyr, ferdig med det. At den gjør det for å plage meg? Neppe, den er ikke intelligent nok. Men at den er utspekulert? Uten tvil . Jeg mener, den har 100 kvadrat med flisegulv men skal helst spy på hhv de ca 12 kvm med teppe eller som i dag den !/3 kvm som utgjør spisestuestol? Og mannen min er ikke synd på. Han eier ikke katten og det er ikke han som kommer ranglende hjem. Det er enda flere i denne husholdningen...
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #34 Skrevet 16. februar 2008 Haha, ja burde jo tenkt meg til det... Du som kan så mye om evolusjon og slikt, da burde vel du forstå hvorfor katten spyr på teppet...?
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 16. februar 2008 #37 Skrevet 16. februar 2008 Jeg håper noen tar deg i nakkeskinnet og hiver deg ut i 10 kuldegrader ditt søpletryne! Sånne som deg skulle ikke fått lov til å ha dyr!!!
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #38 Skrevet 16. februar 2008 Vet du hva, "Dukkemamma"? Du sier at den har nyreproblemer blant annet? Jeg tror du er en person som påberoper seg å være både intelligent, vellykket og generelt dyktig på mange områder. Kunne ikke du vist deg som et "voksent" menneske og tatt med katten til dyrlegen da? Enten for å sjekke nyreproblemene til katten, eller gi den en verdig avslutning hvis den er gammel og syk? Du skjønner, folk som kan vrenge ut av seg slike ting om et lite dyr, betegnes ofte som "dyreplagere". Hvis katten har nyreproblemer, har den sannsynligvis store smerter. Men alt du klarer å se, er oppkastet på ditt nye, dyre teppe. Lurer på hvordan du kommer til å reagere når "dukken" spyr på teppet, griser til stoltrekk med skitne hender og lignende. Vet du hva? På meg virker du som et selvopptatt, blærete, sutrete, ondskapsfullt og veldig lite forståelsesfullt menneske.
Pittamitta Skrevet 16. februar 2008 #40 Skrevet 16. februar 2008 Jeg vil kalle deg rette og sletten DYREMISHANDLER!!! du skriver jo selv at den stakars katten din har nyreproblemer,kansje en ide og ta den til vetrinær og få hjelp Tviler stert på at den "gjør det med vilje" som du påstår. Hadde dettevært "dukken" din,så hadde du (forhåpentligvis) tatt kontakt med lege og prøvd å fått hjelp Ser for meg at når den stakats katten er ferdig å spy,så kater du den på dør og kjefter og smeller... Du virker ikke særlig voksen og omtenksom mot dyr ivertfall SJERP DEG!!!!!!!
Pittamitta Skrevet 16. februar 2008 #41 Skrevet 16. februar 2008 Ser det kom et lignende innlegg før meg,bra vi er fler.Ta hensyn til at den stakars pusen e rSYK.samme om du har valgt selv eller ikke å ha den i hus.Litt sympati kan vel DU også vise????? Har lyst å slenge uti meg masse dritt,men lar være...
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 16. februar 2008 #42 Skrevet 16. februar 2008 Hva om dukken din kaster opp i dukkehuset ditt da???? Idiot av ett menneske er du...stakkars katt:-(
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #43 Skrevet 16. februar 2008 dukkemamma, hvilken by bor du i? Det går an å omplassere katten... send meg gjerne en pm, jeg jobber med omplassering av katter.
Marolla Skrevet 16. februar 2008 #44 Skrevet 16. februar 2008 Ja la et forsvarsløst dyr dø fordi det passer deg best.... Lenge siden jeg har hørt noe som har provosert meg til disse grader. Fatter ikke at du tør å si det høyt!
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #45 Skrevet 16. februar 2008 signerer Lille jenta mi + spire! Dukkemamma: Hva om den lille jenta di spydde på teppet ditt eller en annen plass i huset??? Hater du henne da da? Kattene våre er jo barna våre,ikke bare DYR! De er familiemedlemmer! Man kvitter seg ikke med barna våre fordi de kaster opp!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2008 #46 Skrevet 16. februar 2008 Jeg håper katten spyr og driter ned HELE huset ditt i natt!!!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 17. februar 2008 #47 Skrevet 17. februar 2008 Signerer smurf 80. Slike som deg skulle ALDRI fått ha dyr! Om du er blitt "påprakka den katten, har du allikevel et ansvar! Det er din plikt å tilse at den har det bra. Og har den det ikke bra hos deg (det høres virkelig ikke slik ut), så ta den med til veterinæren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå