buggi med 2 jenter Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Trenger å få ut litt tanker så jeg skriver de her... I dag døde min bestefar og i kveld var jeg på likskue. Har en sånn tomhets følelse inne i meg. Riktig nok var han nesten 94 år gammel, men det er jo uansett trist når noen dør. Han var snill og grei bestefar. I sune yngre dager hjalp han alle som trengte det. Han var en riktig arbeidskar som ikke likte å sitte. Føler en epoke i livet mitt er over. Nå skal jeg aldri mer komme å besøke han på gamlehjemmet og se hvor glad han ble når han fikk selskap. sitter med tanker at jeg kunne vært flinkere å besøke han.. men det ble liksom aldri tid mellom unger og jobb. Men jeg satte stor pris på han og er veldig glad jeg hadde han som en del av mitt liv. Håper han viste at jeg var det
pandabjørn Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 huff det var trist å lese om bestefaren din.. min bestefar døde for 3 år siden på sin 86 år dag
LisaColli Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 huff da.. så trist.. han satte nok utrolig stor pris på deg også
Heaven har født::) Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Kondolerer... Alltid trist det der. Han visste helt sikkert hvor glad du var i han, og jeg er ganske sikker på at han forstod at tiden ikke alltid strekker til. Ikke bebreid deg selv, fører ikke noe godt med seg. Tenk på alle gode stunder dere har hatt. Håper det går bra med deg. Klem:)
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Sender en god klem jeg...tungt og vondt å miste dem uansett hvor gamle de er..besteforeldre er noe eget og spesiellt.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Så trist.. Det er helt normalt å sitte igjen med sånne tanker som "jeg kunne vert der mere" osv... bestefaren din visste alltid at du var glad i han. Sender deg mange trøsteklemmer....
Monajenten Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Huff så trist:-( Sender en stor klem til deg.
Solitude Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Kondolerer... Er så lite flink med ord når det gjelder å trøste, men en KLEM.... sender jeg over !
buggi med 2 jenter Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2008 Tusen takk for fine ord i denne tunge stunden:) klem fra meg
Northernlights Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Sender en klem i natten..... Jeg savner min bestefar enda.Han døde i 1977. Gamle,artige mannen.=o) Man har minnene,heldigvis.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 Huff da, det er trist for det om de er gamle, det første jeg tentke når jeg leste om han var, håper gutten min blir en så flott mann, Jeg savner morfaren min, han døde når jeg var 9 år, han var bare 63 år da, og verdens beste, tenker ofte på han enda.. Sender deg en trøsteklem jeg.. Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå