Ophelia & Jr. Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 En ting til jeg kom til å tenke på... 9 uker permisjon er jo obligatorisk for mor; 3 uker før termin og de 6 ukene etter fødsel. I mitt tilfelle kommer jobben antakeligvis til å holde stengt ca 3 av mine 6 "rett etter fødselen-uker". Dvs at jeg egentlig ikke har noen jobb å ta permisjon fra de ca tre ukene... Kan jeg da få de tre ukene, hvor jeg uansett ikke hadde hatt noen jobb å gå til, utsatt? Eller blir det "shit happens, synd for meg!"...?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 blir nok det siste ja! permisjonen starter senest 3 uker før permisjon uansett! så selv om du ikke har jobb da så er du nok i perm ja!
JordbærMamma Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Om det er definert som ferie kan du få dem igjen innen utgangen av året, men uten lønn tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå