Gå til innhold

Enda mer svangerskapspermisjon...


Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting til jeg kom til å tenke på... 9 uker permisjon er jo obligatorisk for mor; 3 uker før termin og de 6 ukene etter fødsel. I mitt tilfelle kommer jobben antakeligvis til å holde stengt ca 3 av mine 6 "rett etter fødselen-uker". Dvs at jeg egentlig ikke har noen jobb å ta permisjon fra de ca tre ukene... Kan jeg da få de tre ukene, hvor jeg uansett ikke hadde hatt noen jobb å gå til, utsatt? Eller blir det "shit happens, synd for meg!"...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir nok det siste ja!

permisjonen starter senest 3 uker før permisjon uansett! så selv om du ikke har jobb da så er du nok i perm ja!

Skrevet

Om det er definert som ferie kan du få dem igjen innen utgangen av året, men uten lønn tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...