Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Takk for at forumet er blitt totalt ubrukelig for alle oss som prøver å få svar eller diskusjon rundt noe annet enn ferber, baby bjørn og amming. Ferdig her inne ja - det gir meg ingenting å være her lenger.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Enig med deg... Er lov å bruke sunn fornuft.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 man må nok overse endel her inne. det blir ofte litt ensformig her inne. og synd det nesten aldri er folk inne på klubbsidene. jeg selv titter litt på andre ting på nett og titter innom her innimellom.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Hva lurer du på som du ikke får svar på da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå