Gå til innhold

Nå har gamla tenkt å gå skole!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og sjekker det lokale College på nettet, og nå har jeg lyst til å bli både ultralydtekniker og jornalist ....jeg VIL tilbake på skolebenken, selv om jeg sikkert er dobbelt så gammel som de fleste, når jeg begynner.

Tenker begynne når attpåklatten begynner preschool =o)

Det er bare 2 år til det.

Vet noen synes "gamlinger" skal holde seg borte,sånn at de yngste får plassene.Men jeg vil også ha utdannelse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kunne jeg ha kysset deg.

Har gitt litt opp her, med tanke på å ta videreutdanning.

Har ikke råd, litt turbulent hjemme osv..

Men såklart kan man ta utdannelse selv om man ikke er 19 år.

Hurra!

Hva vil du helst bli?

Skrevet

Slett ingen dum idè det :-) Jeg skal tilbake til skolebenken selv snart :-) Utdanning er gull, og du har da mange år igjen å jobbe du vel!! Like greit å ta utdanning og finne noe du vil trivest med da synes jeg :o)

Skrevet

Jeg vil helst skrive...men så har jeg virkelig lyst til å jobbe med gravide. Vanskelig,dette =o)

Jeg tok artium da jeg var 30, og begynte på sykepleien i Trondheim samme høst, men slutta etter bare 1 år. Dumt!!

Men etter å ha jobbet på sykehus i 9 år, så har jeg liksom ikke så lyst til å bli sykepleier lengre...

Journalist hadde virkelig vært noe,da =o)

Men så ser jeg de har kurs i ultralyd, og det er bare 7 timer per uke i grunnkurs, og deretter enda et kurs, for å bli ultralydtekniker for gravide. DET hadde vært noe!

Nest eldste sønnen min startet nettopp på College, og da ble jeg litt ivrig selv,også..hehe

Vil helst ha utdannelse før jeg blir 80 ;o)

Skrevet

Kom igjen og søk da. :):)

Jeg heier på deg jeg.

Både journalist og ultralydtekniker virker som spennende yrker.

Jeg tenker alltid at jeg egentlig vil jobbe på sykehus om jeg er der. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...