blir gal Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Noen som skal sitte oppe litt utover natta?
Gjest stockholms tjej Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 jeg er og alene i natt=) kjedeligt=(
blir gal Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Huff,ja.samboern jobber noen netter nå.og jeg er redd for å være alene om natta.tørr ikke sove.uansett hvor trøtt jeg er.du bor hen?
Gjest stockholms tjej Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 jag er og redd og sova alene=( typen er på byn med en kompis... jeg sovner heller ikke for han er hjemme....jeg bor i bergen,du da?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 hihi pingler, min er borte 2 uker om gangen han.....offshorearbeider....
Gjest stockholms tjej Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 vi er ikke pingler for at din kille jobbar offshore....
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Dere får ha en god natt, jenter. Jeg er også hjemme alene. Min har vært borte i litt over 1 mnd og blir en en drøy til. Jeg fikk heldigvis besøkt han forrige uke og så kommer han neste uke. Da er det bare 1 mnd til neste gang jeg ser han! Og så ser og snakker jeg med han på skype. Genial oppfinnelse. Nå skal jeg faktisk legge meg :0) Han har spilt inn en CD til meg der han synger, så det blir skikkelig nattkos. -Lykkelig 6 mnd gravid!
blir gal Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2008 Nei,man trenger ikke være pingle fordet.mistet min mor for ikke så lenge siden.så sliter litt med det også.Bergen,ja:-)et stykke unna meg det.bor i østfold jeg.er vell en 60 mil unna ca.
blir gal Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2008 Så fint da:-)da må du kose deg med sangen!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 nei, men fordi man er redd for å sove alene ei eneste natt......stakkar samboere som føler de ikke kan være borte ei eneste natt engang uten syting...
Gjest stockholms tjej Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 åhhh va tråkigt å høre...de er ikke lett å miste noen som står deg nære... mistet sønen min for 4 månader sen så jeg vet litt hvordan du har det... hur gammal er du?
Gjest stockholms tjej Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 Anonym 00.38 syns du er veldigt teit som går in og skriver sånne provoserende ting her du har ikke noe her å gjøre....gå in på kranglesiden lille venn
blir gal Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. februar 2008 det er en forferdelig vond følelse,det veit vi.jeg er 24.du da?
Gjest stockholms tjej Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 ja de er veldigt vondt å miste noen nære...jeg er 22 år. hvordan klarer du deg igenom det?
blir gal Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. februar 2008 ja,jeg veit det.han har verdens dummeste kjæreste.stygg og jævli er ho!!! dritt kjerring er ho
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Synes heller ikke det er noe særlig å legge meg alene hjemme... har aldri likt det. Pleier å sette tv'en på automatisk slukking, slik at det er litt lyd å sovne til Alternativt kan du jo sette på litt hyggelig musikk og tulle deg godt inn i dyna. Å sovne alene er absolutt en vanesak..!
blir gal Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 15. februar 2008 nei,veit ikke helt jeg:-)det bare går på et vis.har en kjempe go kjæreste da,som veit hvordan det er.og andre som bryr seg.det er godt.
Gjest stockholms tjej Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 ja de er viktigt syns jeg...min kjæreste har støttet meg veldigt mye med... beklager så mye med din mamma
blir gal Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 15. februar 2008 det samme med din sønn.er det du driver med om dagen da?:-)
Gjest stockholms tjej Skrevet 15. februar 2008 #20 Skrevet 15. februar 2008 ikke mye jeg er sykemeldt så kjeder meg mest....du da?
blir gal Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 15. februar 2008 sykmeldt jeg også:-)uten veldig go grunn nå egentlig men.vært det siden uke 13.jeg har jobba for vikarbyrå.og nå har de ikke noe til meg.de må ha en passende jobb,ikke for tung osv.da må jeg ha sykmelding for å få penger.veldig kjedelig.kunne jo jobba en liten stund til.har litt lyst å ta litt kurs eller utdannelse.kan jo hende jeg lettere får jobb da.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #22 Skrevet 20. februar 2008 Hehe...er litt enig altså. Min blir borte hele mars. Han skal til Australia på jobb....
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #23 Skrevet 20. februar 2008 Altså...enig i at det er litt pinglete...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå