Gå til innhold

Noen alenemødre som studerer her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å begynne på sykepleieren til høsten, men har ikke helt oversikt over sånn ca hva jeg kan forvente å få utbetalt i penger pr måned. (inkl lån og stipend)

Noen som har en delvis peiling sånn rundt regnet? Jeg er helt avhengig av å vite før jeg evt takker ja til en plass.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer jo an på hvor gammel barnet ditt er.....om h*n er under 3 (eller 5 i noen tilfeller) kan du jo få OS i tillegg.

 

regner med at det står litt på lanekassen.no og nav.no

Skrevet

jeg studerer og er alene som pokker hehe.

 

det er veldig mange ting som spiller inn i forhold til hvor mye du tjener. vil nok heller anbefalle deg en tur på nav om du ikke ønsker og legge ut alt av opplysninger her.

 

men sender deg en pm

Skrevet

om du sletter noen meld selvsakt

Skrevet

ja,det så jeg plutselig, så det er allerede gjort :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...