Gå til innhold

Nei, nå var det kjedelig her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har folk druknet i rødvinen, eller? Har Angelica og Yppert smeltet sammen til ett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødvin og min hatt den har tre kanter....

Skrevet

En annen ting med tre kanter er bushen min som ikke har blitt fjernet pga. sløvt blad.... fy og fy

Skrevet

FYSJ.....................da, gå å skam deg he he. Her er alle tre kanter glatte hehe

Skrevet

Høvelen er så sløv at det stikker ut kusehår overalt når jeg er ferdig. Tror jeg skal rappe gubben sin, den er alltid skarp!! ;)

Skrevet

Hæ? Kjedelig...joa, enig....men nå er det jo natt, og straks sovetid:)

Skrevet

Ja, jeg er i alle fall et bitte, bitte, bitte lite småtroll:):)

Skrevet

Når vi snakker om troll, du må jo ha en gedigen bush!!!

Skrevet

Men i alleste dager, er det MYGG her?

Skrevet

ja... det er faktisk oppegående mødre her også:o)

Skrevet

Tåler du ikke litt bush, doktor?? Det eneste som er litt trasig er når man må tørke av dråpene av saus som henger i tuppen av hårene etter endt hyrdestund...

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆææsjjjjjjjjjj grisejente.............

Skrevet

jeg tenkte det du sa Angelica... *urk*

Skrevet

*gliiiiise* (Plukke ut kukhår mellom tennene) *gliiiise litt mer*

Skrevet

* bilder i hodet av Yppert*

Ikke bra....

Skrevet

Hva?? Tåler dere ingenting, svake mennesker!!??!? Jaja, doktor, du får det nok fint i homsenes verden, bare husk å fjern dritten under forhuden når du er ferdig. Det lukter litt etter en stund og litt ekkelt å få i munnen skulle du ha deg oralt etterpå....

Skrevet

Hmm... Har dere bare perfekte liv der det aldri grises med sauser, aldri får kjønnshår i halsen, lakenet alltid er flekkfritt, smaker alltid rent av staken til gubben og bæsjen deres lukter blomster?? For da kan jeg skjønne dere reagerer.. Eller er det bare at jeg har et litt fritt ordbruk?? Kan hende det og. Hehe.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...