Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg lurer på å kjøpe en Emmaljunga Duo Edge brukt... Synes de er så veldig dyre nye. Tenker at jeg kan jo vaske alle trekk og madrass før jeg tar vogna i bruk... Hvilke fordeler og ulemper vil dere si det er ved å kjøpe brukt???
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 jeg kjøpte en Duo Edge brukt og er KJEMPEFORNØYD! For det første fordi vogna er flott og annerledes farge enn alle de nye. For det andre fordi jeg sparte mye penger og har satset på å kjøpe meg en vogn nr to som er lettere til å ha i bil+ ferier. Du kan jo dermed få to vogner til prisen av en (betalte 2500 kr for min Emmaljunga vogn). Du kan selv finne ut av hvilken vogn som passer deg, de fleste kjøper jo flere. Skal du bare ha en vogn så har du fortsatt en kjempegod vogn, av god kvalitet og er den ny nok går den under garantien også. Er mange som bare kjøper en kombi/duovogn for så å nesten ikke bruke den. Bagen blir samme hva sjeldent brukt lenge. Ulempen er at kallesjen brukes på både sport og bagdel og dermed kan den være mer falmet enn bagen så se opp for dette (ny kallesje er uaktuelt, koster 2400kr!!!!) Andre ulemper er som alltid skjulte feil men dette skal jo selger opplyse om.. Sjekk bremser og hjul nøye+ evnt teleskophåndtak at alt virker som det skal. En annen klar ulempe er såklart at fargevalget og modellene begrenser seg og at de er vanvittig populære brukt! La til slutt ut egen annonse jeg og fikk heldigvis masse svar;) Ny madrass koster 265kr på Rudo, så ikke noe poeng å tenke på vask her i huset, kjøper en ny, resten kan jo vaskes. Er man hysterisk kan man også kjøpe trekket som er inne i bagen for rundt 400kr. Vi vurderer å sette vogna til overhalling på Rudo også får å se over at alt er som det skal så vi slipper unødige slitasjer pga skruer som er løse osv, og smøring som bør gjøres ... Er som sagt kjempefornøyd med vår vogn. Sparte så mange tusen (nærmere bestemt 5000kr i fht norsk pris:) at det skal bli en fryd å trille rundt på den. og den ser vanvittig bra ut;) Har i tillegg fått med bærehåndtak som nå er tatt vekk fra en del av modelllene. Kjekt å ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå