Gjest Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Det ringer på døra til fruen i huset i 12 tiden. Hun er alene hjemme. Da hun åpner står det en pakistaner utenfor. Hun spør; "har do fitte?" Fruen blir selvfølgelig forskrekket og smeller igjen døren. Dagen etter, på samme tid ringer det på igjen, og utenfor står pakistaneren. "har do fitte?" Samme resultat, døren smelles igjen og pulsen til fruen er i hundre. Hele uken pågår dette, til samme tid og samme spørsmålet. Tilslutt forteller hun dette til mannen sin og han blir da selvfølgelig hjemme neste da. Han er forbannet og finner frem balltreet. Han sier til fruen "når han kommer i morgen skal du lure ham inn i gangen så skal jeg gi ham en lærepenge". Dagen etter, kl 12, er begge klare når det ringer på døren. Pakistaneren spør "har do fitte?" Jaja, selvfølgelig svarer furen. "kom inn" Pakistaneren svarer; "kan du be din mann bruke den i stedet for min kones?" *flire* Morsomt, midt i innvandrerdebatten her...
ellaaa Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Hehhehhheheh! Den var dritbra!!!! ler meg ihjel!
**Min nydelige Milla** Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 JÆVLIG bra,, HAhahahahahahhah
FuckFace Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Eller de to utlendingene som jobbet på Haukeland. Han ene sier "Jai jobbe på puleklinikke!" Han andre svarer" Å, fi faen, do er heldig... Jai jobbe på ronken!!!"
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Bare en liten digresjon - det med ronken er ikke tull. moren min jobbet med røntgen og alle damene der sa ronken ;-) (de som var utenlandske)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå