Klar Som Et Egg Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 utrolig kjipt når hu kommer, har ikke prøvd mer enn tre mnd nå, men beg å bli utålmodig altså! ALLE rundt meg har blitt gravide på første eller andre forsøk.. går over i fjerde pp, er jo ikke så lenge da, så har ikke "rett" til å syte. men nå som vi først har bestemt oss, så skulle det helst skjedd igår.. må bare få ut litt frustrasjon, har hatt lyst på barn i flere år.. syklusen er altfor lang, skulle vært halve tida altså.. vel vel, blir en ny og koselig mnd på min kjære :-)
Cecilie'82 25pp, IVF feb'10 Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Skjedde akkurat det samme her i gården... Tanta kom nå i kveld, og jeg ble så sinnssykt skuffa!!! Hadde virkelig ønsket at det skulle skje nå, for jeg har ikke så veldig lyst på desemberbarn... Er det selv, og vet hvor plagsomt jeg alltid har syntes det har vært... Men, jeg begynner også å forstå hvordan min mor hadde det... Nå kan det egentlig være det samme når ungen kommer ut, bare den sitter snart!!! Vi har heller ikke prøvd så lenge, går over i pp nr 4 nå... Vet jeg ikke har noe å klage over, men blir da like skuffa og forbanna likevel!!! Heldigvis tar sambo det med stor ro, han er klar over at det kan ta tid... Som han sier, det får heller komme som en gledelig overraskelse hvis det ikke gjør det... Sånn, nå tror jeg at jeg har fått letta litt på trykket... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå