Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ok å farge håret med de produktene man kjøpet på feks cubus, altså gjør-det-selv farger...har hørt noen si det ikke gjør noe, og andre sier man ikke bør gjøre det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det, men det kan jo hende det er fordi jeg er frisør og vet hvor mye kunnskap som ligger bak det å farg et hår. det er faktisk ikke bare bare, fargen blir aldri som på pakken og utgangspunktet ditt er veldig viktig. De i buttikken har ikke peiling på farge og kan ikke hjelpe.

Ihvertfall når du er gravid ville jeg farga håret hos en frisør, produktene på cubus osv er mye sterkere enn i en salong, og hos frisøren kan du ihvertfall få noe som ikke skader.

Skrevet

Jeg er mer fornøyd med å farge håret selv enn hos en frisør. Farger håret selv, og farget det igjennom hele graviditeten. Så å farge det sjøl er jeg ikke redd for

Skrevet

Neida, er ikke farlig. Jeg er til frisøren hver 2 månde, og jeg tviler på att hårfargen skader barnet på noen måte. Bleker det heller ikke da, for det er allefall sterker.

Skrevet

Hei,jeg er frisør og kan garantere at farge er uskadelig for ungen. Tenk litt,hadde det vært lov å selge hårfarge i et strengt land som Norge hvis det var skadelig? Eventuelt hadde den kanskje fått sånn advarsel som sigaretter? Og det hadde kanskje vært framme i media osv? Nei,det er fult lovlig å bruke sunn fornuft selvom man er gravid.

Skrevet

Det er helt sikkert greit. En myte at man ikke skal gjøre det. Viktig for humør og hormoner å føle seg velstelt underveis - da bør etterveksten fikses : )

Skrevet

hehehe, dette var godt å få "bekreftet"... *løpeåkjøpehårfarge*.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...