Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 er det ok å farge håret med de produktene man kjøpet på feks cubus, altså gjør-det-selv farger...har hørt noen si det ikke gjør noe, og andre sier man ikke bør gjøre det!
Leirha Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jeg hadde ikke gjort det, men det kan jo hende det er fordi jeg er frisør og vet hvor mye kunnskap som ligger bak det å farg et hår. det er faktisk ikke bare bare, fargen blir aldri som på pakken og utgangspunktet ditt er veldig viktig. De i buttikken har ikke peiling på farge og kan ikke hjelpe. Ihvertfall når du er gravid ville jeg farga håret hos en frisør, produktene på cubus osv er mye sterkere enn i en salong, og hos frisøren kan du ihvertfall få noe som ikke skader.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er mer fornøyd med å farge håret selv enn hos en frisør. Farger håret selv, og farget det igjennom hele graviditeten. Så å farge det sjøl er jeg ikke redd for
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Neida, er ikke farlig. Jeg er til frisøren hver 2 månde, og jeg tviler på att hårfargen skader barnet på noen måte. Bleker det heller ikke da, for det er allefall sterker.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Hei,jeg er frisør og kan garantere at farge er uskadelig for ungen. Tenk litt,hadde det vært lov å selge hårfarge i et strengt land som Norge hvis det var skadelig? Eventuelt hadde den kanskje fått sånn advarsel som sigaretter? Og det hadde kanskje vært framme i media osv? Nei,det er fult lovlig å bruke sunn fornuft selvom man er gravid.
wjkcg Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Det er helt sikkert greit. En myte at man ikke skal gjøre det. Viktig for humør og hormoner å føle seg velstelt underveis - da bør etterveksten fikses : )
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 hehehe, dette var godt å få "bekreftet"... *løpeåkjøpehårfarge*.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå