Gå til innhold

HJELP!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være forlover i bryllupet til min søster. De skal gifte seg ute i april. Bare vielse og bilder, så skal de spise middag aleine bare de to. Å feire med fest i juli en gang. Hu har en råflott og svinedyr kjole pga at de skal ha fotograf bilder. Men hva pokker skal jeg ha på meg? Vielsen varer vel i maks en halv time! Så er det hjem igjen, mulig jeg blir med på 1-2 bilder? HAr nett født og er på str med en liten flodehest, så har ikke lyst til å kjøpe en svindyr kjole, som jeg kan bruke kun den dagen. Skal ha barnedåp og "konfirmasjon" pluss bryllupsfesten i løpet av et halvt år, så hadde håpet på å kjøpe noe jeg kunne bruke fler ganger. Men blir vanskelig om jeg skal "matche" henne!

Å til slutt, er det lov å bruke bunad når man er forlover? Eller er det dødsteit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo spørre bruden hva hun synes? Eller så kan du jo leie en flott selskapskjole

Skrevet

Jeg villle også leid en kjole for anledningen tror jeg:) Og ikke glem at, alt kler den smukke;-)

Skrevet

Jeg har også vært inne på tanken å leie en kjole, men for pokker, det er snakk om en halv time... blir nesten dårlig bare jeg tenker på det hehe!

Skrevet

Ja, men det er jo en ære du er vist ved å være forlover da... skal kjolen være KUn for bilde da? Er den ikke litt til ære for de nygifte og anledningen også? Kan vel ikke koste så mye å leie en kjole???

Skrevet

Joda, den er jo det Aprilbaby, skal dra å se i byen til uka.

Hu skal foresten ikke være hvit brud..... Så jeg kan kanskje bruke brudekjolen min?

Hehe kødda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...