*Vetlis* Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Skal være forlover i bryllupet til min søster. De skal gifte seg ute i april. Bare vielse og bilder, så skal de spise middag aleine bare de to. Å feire med fest i juli en gang. Hu har en råflott og svinedyr kjole pga at de skal ha fotograf bilder. Men hva pokker skal jeg ha på meg? Vielsen varer vel i maks en halv time! Så er det hjem igjen, mulig jeg blir med på 1-2 bilder? HAr nett født og er på str med en liten flodehest, så har ikke lyst til å kjøpe en svindyr kjole, som jeg kan bruke kun den dagen. Skal ha barnedåp og "konfirmasjon" pluss bryllupsfesten i løpet av et halvt år, så hadde håpet på å kjøpe noe jeg kunne bruke fler ganger. Men blir vanskelig om jeg skal "matche" henne! Å til slutt, er det lov å bruke bunad når man er forlover? Eller er det dødsteit?
ApriIbaby Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Du kan jo spørre bruden hva hun synes? Eller så kan du jo leie en flott selskapskjole
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Jeg villle også leid en kjole for anledningen tror jeg:) Og ikke glem at, alt kler den smukke;-)
*Vetlis* Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har også vært inne på tanken å leie en kjole, men for pokker, det er snakk om en halv time... blir nesten dårlig bare jeg tenker på det hehe!
ApriIbaby Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Ja, men det er jo en ære du er vist ved å være forlover da... skal kjolen være KUn for bilde da? Er den ikke litt til ære for de nygifte og anledningen også? Kan vel ikke koste så mye å leie en kjole???
*Vetlis* Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 Joda, den er jo det Aprilbaby, skal dra å se i byen til uka. Hu skal foresten ikke være hvit brud..... Så jeg kan kanskje bruke brudekjolen min? Hehe kødda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå