Gå til innhold

Ung pappa...ikke til stole på! trenger råd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godjenta er 5 mnd. Jeg og paps var ikke sammen, men blitt bedre kjent etter hun ble født! så begynte vi flørte og ting gikk som det lett kan, til køys...

Vel jeg er mye eldre enn han, har levd livet mer, ikke så rastløs..

Men til poenget, oppdaget han sexflørtet med ei på internett etter vi ble mer som par regne fra min side...han skrev han fikk lyst på henne el.l,han har også skrevet/tatt initiativ til prate med ei annen som han skrev han likte utseendet til

Hvor mye skal jeg vektlegge dette? han ble sjalu når jeg begynte date, han er en flørt, jeg synes det virker som han søker enda....det aksepterer jeg ikke! er han ikke klar for binde seg? ikke gla nok i meg

Ønsker alle type synspunkter! ikke bare negative:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier jo at og han ble kjent etter at jenta deres ble født. Har dere ikke hatt noe særlig kontakt før? Og er det for "jentas skyld" at dere nå har gjennopptatt kontakten? Dette ville jeg forsøkt å finne et svar på.

Men, om han er mye yngre så er han kanskje i den "alderen" hvor flørting med andre damer (kjenner til den!) er litt spennende osv.

Men det første jeg ville gjort om jeg var deg, var å finne ut om han også regner dere som par, hvis han da sier ja, ville jeg eventuelt tatt opp internettflørtinga. Men kan jo være alt fra en uskyldig spøk fra hans side. Og er han tilstede og deltakende i deres liv? Ville nok sett det ann litt, ja.

Skrevet

Takk for svar!:) så godt få litt andres tanker...

Skal spørre..er usikker på svaret, usikker på våre følelser...og ja han er i flørtealder!

Jeg lufta det litt på tlf....men skal prate morgen, off gruer meg,vet ikke hva jeg skal si.......

Vi samarbeider veldig bra om henne...derfor vi kom nærere! han likte ikke at jeg begynte date...da kom han på banen...

Skrevet

Ut i fra det jeg forstår er han litt lettere desperat etter å holde på deg/kontrollere deg men samtidig synes han det er morsomt å få oppmerksomhet fra andre damer. Hvis han, som du sier, er mye yngre, så ville jeg nok vurdert om han faktisk er moden nok til å ta deg og papparollen alvorlig, og om han er klar for å gå inn i et forhold. Om han gjør det allerede, er jo det flott, men vet aldri hvordan han kan komme og gå om han fortsatt er "fri og frank", eller om det er slik han føler seg, da. Om du skjønner hva jeg mener.

Jeg tror jeg ville tatt det opp med han i morgen, og det er flott at dere har et godt samarbeid i forhold til jenta deres;-)

Skrevet

En vet jo aldri, og det er jo vanskelig å si. På meg så virker det som om han ikke er klar for et forhold, og jeg vet ikke om jeg hadde risikert det gode samarbeidet om datteren deres for et forhold til en barnefar som er så ung eller søkende. Men der finnes unntak, og kanskje er spillereglene for et forhold ikke klare for han. Eller deres forholds spilleregler.

Det er rart hvor nær en kommer hverandre når en får barn og hvor intense følelsene blir. Tror moren til barnet ditt, sett fra en manns side, vil ha en særstilling uansett.

Du sier du helst ikke vil ha negative synspunkt, og det forstår jeg. Men utifra det du skriver så blir en litt skeptisk og det viktigeste uansett i deres forhold er at jenta deres har det godt og dere to samarbeider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...