Gå til innhold

Hva var den beste gaven dere fikk til den nyfødte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestevenninen min har akkurat født en nydelig liten prinsesse, vil gi den perfekte gaven!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på....til eldste var det nyyyydelige klær som det ble satt stor pris på. Når vi fikk jente nr 3 var ikke akkurat klær etterlengtet. Ble veldig glad for koseklut og søte "tosser" fra Kaloo. Det var det vi brukte mest av alle barselsgavene. Er jo så utrolig mye fint å velge mellom så vanskelig å tipse. Liker veldig godt rammer o.l. med plass til både bilde og fot eller håndavtrykk. Blir jo et minne for livet:)

Skrevet

enig med LOTP, slik avtrykks greier er et minne for livet og mamman vil nok bli supergla, vet jeg ville blitt det iallefall=)

Skrevet

Av gutta på jobben til mannen fikk vi nydelige rosa tepper med påsydd bamse, jentenes navn, fødselsdato, vekt og lengde. Ble så glad for de at det har jeg gitt til mine venninner igjen og fått mye positiv feedback for de.

Skrevet

Hva med bleiekake og pleieprodukter til mor og barn?

Man får så mye klær og bamser og sånt i fødselsgave, at det er godt å få noe praktisk også:-)

Skrevet

Om det er nr 2 eller 3 ville jeg kjøpt noe praktisk, ikke klær - med mindre det er et "nytt" kjønn. Jeg har kjøpt badeprodukter til mine venninner, det er praktisk, egentlig ganske dyrt å kjøpe selv og det blir ikke liggende ubrukt, eller stående å samle støv. Har kjøpt dem som er på apoteket, beregnet på babyer. Om de ikke bruker det til nyfødte, kan de bruke det senere. Jeg ville blitt glad for det, og jeg tror mine venninner har satt pris på det også.

Skrevet

Ta med en fruktkurv med litt av hvert oppi =)

Jeg gjorde det til søskenbarnet mitt når hun hadde fått nr 2.Hun ble kjempeglad!!

Jeg hadde også en liten oppmerksomhet til alle i familien oppi.Viktig å huske på faren også!

Moren fikk hårkur og ansiktsmaske tror jeg.

Eldste dattera fikk male/tegnebok,sånn prinsesse-bok.

Mannen fikk sigarer.

Babyen fikk votter.

Hadde masse frukt,sjokolade og en pose med " sure skrikerunger" oppi ;-) Og det passet bra ;-)

Kan også gi gavekort på sånn velvære-senter med massasje og slikt.

Teppe,klær med navnet til barnet på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...