Gå til innhold

Mei tai eller beco??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe for og i mot? Og lurte på forskjellen på bayhwak og kozy carrier??

Er tusen forskjellige å velge mellom.... Blir jo helt forvirret her jeg sitter...:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som er bitt av bærebasillen eller?:)

 

Eg foretrekker meitai fordi da får eg snuppa tettere inntil meg og det er mer behagelig å bære slik synes eg. Har prøvd beco også da, og den er jo ikke vond den heller....vi holder på å skaffe oss en slik til sambo, siden den er litt mer pappavennlig i utseende:) Babyhawk synes eg ikke var så behagelig fordi den var så stiv....synes det var vanskelig å få snuppa skikkelig på plass....kozy har eg ikke prøvd....

 

Ps...syr du din egen meitai sparer du penger og kan kjøpe beco i tillegg;)

Skrevet

Hehe har nok fått et lite bærevirus;) Får ikke helt til det der sjalet så tenkte å prøve mei tai;)

Skrevet

Hjelp, eg og har fått bærevirus... !!

Satt oppe til langt på natt i går og tegna og planlagte meitaien eg tenkte å sy :o)

 

Skrevet

Det er fæælt sant?? Jeg er nettopp ferdig meg vogn syken.... Men nå er det noe nytt;) Har akkurat best meg en mei tai fra lotusbarn;) Sambo holder på kaste meg på dør..hehe

Skrevet

Kan trøste dere med at det ikke går over på en stund;)

 

Meetho: så kult at du syr selv da!

 

Kom på bæretreff begge to:) Der er det hjelp og få og mulighet til å vise frem selvsydd;)

Skrevet

Hehe ;o)

Samboeren min er bortreist, så han aner ikke hva jeg holder på med...

Så når han kommer hjem sitter jeg der med symaskina :-p

 

Også driver jeg og tenker på sjal :-s

 

Hjelpes...

 

Også vi som hadde investert i en "skikkelig" babybjørn...

Skrevet

Har ikke begynt å sy helt ennå da, bare planlagt, så får vel se hvordan det går... Hehe...

Var ikke akkurat bestevenn med syaskina før, men det går vel an å forandre seg ;o)

Skrevet

Kanskje jeg skal få sy-syken også så jeg har en grunn får å sakffe meg en sy maskin;) Da blir sikkert sambo ennda mer glad i meg..;)

Tenkte å få med meg neste treff, vet du når det skal være? Trenger jo som sakt hjelp med det sjalet mitt.

Skrevet

Meitai er en fin plass å begynne da:) det er kjempelett å sy! Eg hadde bare sydd grytekluter på skolen eg, før eg bestemte meg for å ....o store skrekk,,.,,sy en meitai. Men den var fukt brukanes den:)

Skrevet

Da er det kanskje håp for meg også da ;o)

 

Blitt sinna på babybjørnen min jeg nå, så skulle helst hatt den meitaien med det samma...

 

Får se om jeg kan få lurt meg med på et bæretreff en gang :o)

Skrevet

Det blir vel treff neste fredag og, men eg kommer ikke da....Det er på augustins kl 12. Men eg kan jo alltids vere snill å hjelpe på et helt ordinært dibtreff eg altså...*prøveåomvendedibtrefftilbæredibtreff* haha!

Skrevet

Ja, det var lurt ;o)

Så du kjem neste gang og altså? :o)

 

Du veit at da e din "feil" at eg begynte å snuse på desse bæregreiene...?

 

*smilebredtglisesmil*

Skrevet

Ja bli med på treff den 26;) det er yo&..... sin fæle at jeg og har fått bæresyken;) Tror hun må være smittebærer..haha;)

Skrevet

Får eg æren?! *blirørtogtørkeentåre* Gjør så godt eg kan.....;)

 

og med det sier eg: natta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...