Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Noen som har noe for og i mot? Og lurte på forskjellen på bayhwak og kozy carrier?? Er tusen forskjellige å velge mellom.... Blir jo helt forvirret her jeg sitter...:s
Yo&La+spire Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Noen som er bitt av bærebasillen eller? Eg foretrekker meitai fordi da får eg snuppa tettere inntil meg og det er mer behagelig å bære slik synes eg. Har prøvd beco også da, og den er jo ikke vond den heller....vi holder på å skaffe oss en slik til sambo, siden den er litt mer pappavennlig i utseende:) Babyhawk synes eg ikke var så behagelig fordi den var så stiv....synes det var vanskelig å få snuppa skikkelig på plass....kozy har eg ikke prøvd.... Ps...syr du din egen meitai sparer du penger og kan kjøpe beco i tillegg;)
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Hehe har nok fått et lite bærevirus;) Får ikke helt til det der sjalet så tenkte å prøve mei tai;)
Bajs! Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Hjelp, eg og har fått bærevirus... !! Satt oppe til langt på natt i går og tegna og planlagte meitaien eg tenkte å sy )
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2008 Det er fæælt sant?? Jeg er nettopp ferdig meg vogn syken.... Men nå er det noe nytt;) Har akkurat best meg en mei tai fra lotusbarn;) Sambo holder på kaste meg på dør..hehe
Yo&La+spire Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Kan trøste dere med at det ikke går over på en stund;) Meetho: så kult at du syr selv da! Kom på bæretreff begge to:) Der er det hjelp og få og mulighet til å vise frem selvsydd;)
Bajs! Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Hehe ;o) Samboeren min er bortreist, så han aner ikke hva jeg holder på med... Så når han kommer hjem sitter jeg der med symaskina :-p Også driver jeg og tenker på sjal :-s Hjelpes... Også vi som hadde investert i en "skikkelig" babybjørn...
Bajs! Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Har ikke begynt å sy helt ennå da, bare planlagt, så får vel se hvordan det går... Hehe... Var ikke akkurat bestevenn med syaskina før, men det går vel an å forandre seg ;o)
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2008 Kanskje jeg skal få sy-syken også så jeg har en grunn får å sakffe meg en sy maskin;) Da blir sikkert sambo ennda mer glad i meg.. Tenkte å få med meg neste treff, vet du når det skal være? Trenger jo som sakt hjelp med det sjalet mitt.
Yo&La+spire Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Meitai er en fin plass å begynne da:) det er kjempelett å sy! Eg hadde bare sydd grytekluter på skolen eg, før eg bestemte meg for å ....o store skrekk,,.,,sy en meitai. Men den var fukt brukanes den:)
Bajs! Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Da er det kanskje håp for meg også da ;o) Blitt sinna på babybjørnen min jeg nå, så skulle helst hatt den meitaien med det samma... Får se om jeg kan få lurt meg med på et bæretreff en gang )
Yo&La+spire Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 Det blir vel treff neste fredag og, men eg kommer ikke da....Det er på augustins kl 12. Men eg kan jo alltids vere snill å hjelpe på et helt ordinært dibtreff eg altså...*prøveåomvendedibtrefftilbæredibtreff* haha!
Bajs! Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 Ja, det var lurt ;o) Så du kjem neste gang og altså? ) Du veit at da e din "feil" at eg begynte å snuse på desse bæregreiene...? *smilebredtglisesmil*
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 15. februar 2008 Ja bli med på treff den 26;) det er yo&..... sin fæle at jeg og har fått bæresyken;) Tror hun må være smittebærer..haha;)
Yo&La+spire Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Får eg æren?! *blirørtogtørkeentåre* Gjør så godt eg kan..... og med det sier eg: natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå