Gå til innhold

ALLE homser er så jævla teite!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes ikke en normal homse i hele Norge jo!

Sorry... Måtte bare. Er det mulig å kutte alle over en kam så grundig da? Det må da gå an i innse at folk er forskjellig uansett om man er homoseksuell, nordmann eller INVANDRER. Det er jo så mange forskjellige mennesker. Å sette merkelapper på folk sånn er bare håpløst. Vedder på at folk flest ikke tenker på svensker som innvandrere... Det er en helt meningsløs diskusjon.

Å si at man syns de som tenner på skoler, biler og Gud vet hva i Danmark for tiden ikke er riktig kloke er en ting, men å si at alle som er "innvandrere" er sånn, er bare dumt.

Jeg føler at jeg blir litt irritert på Bush egentlig... Føler han er skyld i en stadig økende fremmedfrykt i hele verden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser absolutt poenget ditt - men nå er det vel ikke akkurat Bush som er den største grunnen til at mange blir nervøse så snart ordet muslim blir nevnt? Han er en idiot, ok, men de ekstreme muslimene klarer nok å spre mer frykt i løpet av en dag, enn den forvirra pensjonisten klarer å spre i et hel president-karriere.

Skrevet

Alle mennesker er individuelle, hver dag møter man mennesker som er av ulike religiøse synspunt og legning. Det er litt snevert å skjære alle over samme kam. Kjenner man disse menneskene som man uttaler seg om?? Neppe... men det er en kjennsgjerning at alle mennesker ikke kommer overens... Tror kanskje at man skal gå litt i seg selv før man uttaler seg.. tror neppe at alle er så perfekte som man vil fi uttrykk for... :)

Skrevet

Selvfølgelig er ikke alt Bush sin feil, men at han bestemte seg for å "rote" rundt i Midtøsten, da føler jeg at det tok helt av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...