Gå til innhold

han klarer ikke å finne dyp søvn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen vår på 4.5 mnd har hatt søvnproblemer siden fødselen... og jeg føler det ikke blir noe bedre:(

han våkner ALLTID etter enten 20 eller 40 minutter. en kan stille klokken etter han!

Når han våkner sover han med gråter skikkelig i søvne virker det som. Vi må ta han opp for at han skal roe seg! Har prøvd det meste der...

Han sovner av seg selv i senga si/vogna etc, og vi har laget soveplassen som et rede...

hva gjør vi feil, og hva kan vi gjøre for å få ahn til å finne den dype søvnen...????

Er så sliten... om natten er jeg jo oppe hvert 20/40 + at han av og til har 10 min intervaller hvor han er veldi urolig.

har vært til legen og ingenting feiler visstnok han...

Men han gråter som om han har vondt...

Hva skal vi gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er han ellers da? Sover han aldri lenger sammenhengende,verken på natten eller dagen? Spiser han bra, ammer du?Virker han tilfreds når han er våken? Gråter han masse? Er han motorisk uro, ben og armer som "går" hele tiden?

grunnen til at jeg spør om dette, er om han kan ha en låsning i nakken el noe siden han har vært sånn siden han ble født. Skjønner godt at du blir veldig sliten av dette.

Skrevet

han sover aldri lengre enn dette nei... ikke på dagen heller!

jeg fullammer han og han har lagt kjempe bra på seg og har god matlyst.

Han gråter ikke spesielt masse, men har lett for å begynne å surve når han ligger på gulvet.. (har 1 dyne + pledd+ krabbetebbe som er brettet dobbelt)...

er så redd for at han har vondt noen sted.. :( Som sagt fastlegen fant ingenting. skal på ul for hoftene hans for han virket litt stiv sa han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...