Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Flere enn meg som får skikkelig sterke kynnere rett før do besøk for å bæsje?
puffyandmarcus Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 jeg får det hvis jeg må tisse.. å herremin så krampa tar meg da:D men det verste av det er at jeg elsker følelsen av kynnerne:D
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Oi..om jeg hadde fått sterke kynnere før hver gang jeg måtte tisse hadde hele dagen min vært en eneste lang kynner.... når jeg må nr to derimot... da er det veldig sterke kynnere på gang. helt plutselig. å da må jeg akutt på do. Ikke noe forvarsel lissom... å jeg går på do 3-4 ganger om dagen...for så å "#hoppe" over en dag... merkelig...
ivfbaby Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jeg får også kynnere når jeg må tisse!!! og de er vonde!!
HelenFlores Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Jeg også, hver eneste gang uansett hva jeg må. Men har kynnere hele dagen lang ellers og føles det som... litt lei for de er ganske ubehagelige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå