Mjanne Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Noen som vet om de selger emmaljunga-vogner i den butikken?
Mjanne Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Hei Aprilbaby : ) Smart du *smile*. Skal sjekke nå. Har tenkt oss en tur imorgen skjønner du. Alt bra eller? Leste nettopp at dere har vært litt satt ut av basiller en stund : (
ApriIbaby Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Ja, vi har vært litt parkerte her en stund nå. Temmelig lei av å være hjemme. Er sykmeldt en uke til, men tror jeg kommer til å begynne på jobb på mandag...... fornøyd av å være hjemme med basiller nå *nikker* Bra med dere?
Mjanne Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 Uff føler med dere, og vet litt hvordan dere har det. Både gubben og jeg har halsbetennelse og har vel hostet hver natt i snart to uker. Blir gal av å bare hoste og ikke få sove. Før det begynte hadde vi omgangsyken. Også er jeg jo gravid og alt det som følger med, så jeg er ganske kjørt og drittlei. Men heldigvis (nesten så jeg ikke tørr å si det) har snuppa ikke vært dårlig i det heletatt : ) Krysser fingrene for at dere kommer i form fort fort fort... klem
ApriIbaby Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Uff.....det er kjedelig greier altså. Bra snuppa har holdt seg i form da. HVordan er formen din ellers da? Når var treminen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå