Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jenta mi skal sakte, men sikkert over på MME nå, og da trenger jeg en del nye flasker. Har til nå bare hatt noen små til fryst MM, hvis jeg skulle bort e.l. Hva slags flasker er dere fornøyd med? Lurer også på str. på tut, hun er 5 1/2 mnd. Er det et poeng med en eller annen form for noe sterelisator eller er det like enkelt å bare koke?
Lille nuffe Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jenta mi tar ikke andre flasker enn Dr.Brown flaskene. De skal ikke gi luftsmerter heller.
Jenter i blått Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Vi er veldig fornøyd med flaskene fra Avent. Kokte flaskene i begynnelsen, men syntes det ble veldig tungvint. Kjøpte en sterelisator fra Avent som en fyller opp med 200 ml vann og putter i microen i 2min. Kjempe grei, den ordnet seg liksom selv og vel verdt pengene! Kun 250 kroner
lillemarihøne Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Vi bruker avent og er veldig fornøyd med det. Mini er 6 mnd og bruker tutt med 2 eller 3 hull. Du trenger ikke koke flaskene når hun er blitt 5,5 mnd. Se matportalen.no. Vask dem på høyeste temp. i oppvaskemaskinen. Vi har ikke brukt sterilisator tidligere. Oppkok i ca 5 min i kokende vann går ganske fort.
BabyV Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Trenger ikke å sterilisere flaskene når hun er 5,5 mnd. Mi jente er 4,5 mnd og jeg har sluttet nå. Som noen andre sa - hiv dem i oppvaskmaskin på høyeste temp så er det greit nok. Vi bruker avent. Gikk over til 3'er tutt når hun var 2,5 mnd. Står vel at man kan bruke 4'er tutt når dem er 6 mnd, men siden jenta di ikke er vant til flasker og tutter med stor åpning så ville jeg prøvd meg litt fram. Tror ikke jeg ville begynt med 4'er tutt ihvertfall. Jenta mi har aldri hatt luftproblemer så vi har vært kjempefornøyd med Avent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå