babyprincess Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Eller noe annet? vil ha noe babyen kan sitte i lenger enn en halvtime. Har babybjørn sin bæresele, men synes deg er såååååååå stiv...å gullet haaaaaaaaater å sitte i den!! Hva anbefaler dere??? Hun er 3mnd...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jeg anbefaler mei tai. Kan brukes fra fødselen av og opp til 3-4 år, så lenge du føler det er behagelig. Kan bruke på både magen og på ryggen. Har ei venninne som selger egenproduserte, jeg har en slik selv og er megafornøyd. Her er link http://mille-design.blogspot.com/ Har brukt ringslynge og det synes jeg var ubehagelig. Den henger over en skulder, så blir raskt tungt synes jeg. Baby bjørn synes jeg ikke noe om i det hele tatt, har hatt det selv, men blitt fint lite brukt
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Dersom du vil bære lenge av gangen vil jeg anbefale deg enten mei tai, sjal eller noe formsydd ( f.eks en beco) med en bæreslynge vil du få all vekten på en skulder så det funker best for kosebæring. jeg er veldig fornøyd med mei tai ihvertfall, den kommer veldig tett inntil kroppen og former seg fint. Sjal sies å være enda mer behagelig, men det er også litt mer komplisert å hanskes med 5meter tøy:) Jeg kan bære i mei taien min hele dagen uten å få vondt i ryggen, og lillebop sovner i den når hun er trøtt nok. (det tok riktignok et par turer ut før hun skjønte at det gikk an å sove der...) Sjekk ut www.tettinntil.no der er det masse damer som kan det meste om bæring av barn, og du får garantert svar på alt du lurer på! Lykke til!
babyprincess Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 tusen takk for svar:-) Ser ut som om mei taien er mest poppulær. Skal sjekke ut siden:-9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå