Gå til innhold

Tutten falt av på smokken!

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Uff, det der syns jeg var skummelt altså... Selve tutten på smokken falt bare av, men hun spyttet den heldigvis ut igjen. Tenk om hun hadde fått den inn i munnen da, hun lå jo og sov...

Kan være jeg som overreagerer men dette skal da vel ikke skje med en ny smokk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken tutt da? Selve smokken? Du skal jo dra i de med jevne mellomrom for å sjekke at de holder. Produksjonsfeil skjer jo med alle produkter dessverre.

Skrevet

Huff da... rapporter det til produsenten,det kunne jo fort ha gått mye, mye verre.

Hvilket merke var det da?

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ja selve smokken, den som er inni munnen liksom=)

Pleier å sjekke dem da men. er nok produksjonsfeil der eller noe.

Uansett en skummel opplevelse, noe kunne jo skjedd...

Skrevet

Å hjelp!

Nei, dette er da det som absolutt IKKE skal skje med en ny smokk!

En skal jo dra i og sjekke nye og brukte smokker, men jeg har tenkt slik at de kan bli "morkne" og ødelagte etterhvert, men ikke falle av.

Heretter skal jeg bli flinkere å sjekke smokkene :)

Heldigvis at jenta di spyttet den ut!!

Skrevet

Skummelt når slikt skjer, men det står på smokkene at du skal rive hardt i de for å sjekke om de sitter bra.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Jeg vet ikke hvilket merke det var, kjøpt på en eller annen lekebutikk...

Jaja, jeg kjøper ikke flere sånne ihvertfall.. Men det var kanskje litt min feil også, har vel ikke vært flink nok til å sjekke dem. Nå skal jeg ihvertfall bli bedre på det!

Skrevet

Gjorde den her også når eldsten var liten. Rapporterte til avisen + butikken hvor de var kjøpt. Fikk erstatning av butikken + 1000kr fra avisen for tipset. Dette er jo farlige saker, så ta kontakt så flere folk blir informert hvis dette er et parti med dårlige/gamle gummismokker.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Oj, da skal jeg finne ut hvilket merke det var!

Er jo kanskje greit at produsenten får vite om det hvis det er en produksjonsfeil som har oppstått hos flere av smokkene av samme merke...

Skrevet

Å hoff :-O Så ekkelt. Hadde fått en sikkelig støkk i meg hadde noe slik hendt oss. Er jo ikke din feil, dem er jo utrolig slitesterk (skal ihvertfall være) Og tester man smokken av og til så ser man når den skal kastes. Hadde skrevet brev/mail til produsenten, kan jo være en produksjonsfeil :-/

Skrevet

Huff.. Så utrolig ekkelt! Har tenkt tanken tidligere.. men har konkludert med at det nærmest er "umulig" ettersom jeg aldri har sett lest eller hørt om noen babyer som har blitt kvalt pga det!!

Vanvittig skummelt.. jeg hadde GARANTERT tatt kontakt med produsent.. kan jo være produksjonsfeil på flere!!

Husk å dra skikkelig i smokkene HVER gang før du gir dem... jeg opplevde engang at smokken hadde fått en rift helt nederst.. *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...