Ballongmage Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 mange som skal gifte seg til sommeren,noen skal være brud og andre forlover. Noen som kan komme med gode tips til utdrinkningslag eller hvordan de selv skulle ønske sitt eget utdrikningslag blir?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jeg skal gifte meg til sommern.. Har gitt beskjed om at jeg ikke vil ha fyll, vil bare kose meg..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Ja, og ikke noe som har med båt å gjøre..
Ballongmage Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 Ja men hva innebærer/inneholder en vellykket dag/aften?
Go`mamma`n... Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Jeg var med på et veldig koselig/kult utdrikningslag for noen år siden, det gikk som følger; -Vi henta ho hjemme -Dro til ansiktspleier, også ble ho sminka etterpå -Piknik ute ( dette var i mai) -Kickboxing (alle sammen fikk gratis prøvetime) -Grilling med masse mat og god drikke -Singstar ( noe vi fredmdeles syns er morrrrrrrrrrrro) :-)
lillegutt mars o7 Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Utdrikkningslaget mitt er den kuleste festen og fylla jeg har vært på noen gang!Storkozte meg masse!!!! Ble henta i tolv tiden på dagen, laserskyting med jentene,grillings og "fotografering" av meg i rare klær og stillinger på en nydelig strand,utdritningtur på kjøpesenteret,mat og fest i kjelleren til foreldrene til ei venninne. ( utrolig snille foreldre som lot oss være der,for venninna mi har ikke bodd hjemme på flere år ) og til slutt ut på byen! Tok det rolig med alkoholen på dagen,drakk seint og ikke så altfor masse,for jeg ville ikke bli dårlig klokka åtte på kvelden liksom.. Ble kledd opp i rare morsomme klær og tilbehør fra kondomeriet..Hadde egen liten rosa ryggsekk med det norske flagget i og rusbrus ;-) Og prinsessekrone og luen med navnet mitt som jeg hadde når jeg var liten! På festen hadde vi en ballong-lek..der hadde forloveren min skrevet navna på eksene mine,så måtte jeg si noe om de før jeg måtte stikke hull på ballongene og være ferdige med dem. Ei venninne er frisør,så hu satte opp håret på meg!Ble kjempefint =) Fikk ei scrapbok med bilder og hilsener fra alle vennene mine,og masse fine ord om vennskap og kjærlighet.Kom ett par tårer da faktisk! Var i storform og helt i gassen hele dagen,kvelden og natta!Holdt ut lengre enn de fleste faktisk ;-)
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 En venninde av meg ble hentet i brannbil. Hun var kledd i en gammeldags lårkort sykepleie uniform. Ble kjørt til brannstasjonen, hvor hun måtte posere med alle brannmennene, fordi vi skulle lage kalender til henne. Lunch i en park her i byen. Etterpå fikk hun spille inn en cd, som ble spilt i bryllupet hennes. Den var foresten helt grusom-) Etterpå hadde vi mat og fest hjemme hos en av jentene. Jeg måtte gå på rollerblades gjennom hele byen her vi bor, i selskapskjole. Jeg solgte blomsten på kjolen, og var ganske lettkledd etterhvert. Til slutt måtte jeg synge noen barnesanger midt i gågata. Feks kråkevisa, og det blei jo helt fiasko-)))Deretter reiste vi inn på hytta til forloveren min. Der grilla vi nede ved sjøen, hørte på musikk og sto på vannski. Vi holdt på til langt på natt, og vi hadde det kanongøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå