kris-79 Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Etter at gutten min har tømt puppene klør og svir det no helt forferdelig i blant. Gjør ikke vondt å amme, men når melka kommer tilbake. Er dette vanlig? Er redd dette kan være begynnende brystbetennelse. Er nazi på håndvask og holder puppene varme!
Nusse_83 Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Kan hende at du har fått sopp på brystvortene
kris-79 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Ja, det var sopp jeg frykta.. kan ikke se noe på brysortene, men knærten har sopp i munnen :-( Da er det vel bare å gå i gang med soppregime.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 jeg hadde også sånne smerter i blant de første månedene, men det var ikke sopp. Men om gutten har trøske, så er jo sjansen stor for at du har fått det på puppen også. Du trenger resept på Mycostatin. Misktur til pjokken og salve til deg. Lykke til!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 jenta mi hadde det, smurte Farris på tunga hennes med q-tips noen ganger om dagen + skifta ammeinnlegg ofte og det forsvant:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå