Gå til innhold

Visste du hvilket kjønn du fikk...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ville du at det skulle være en overraskelse?

Uhøytidelig avstemning;-)

Jeg vet det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste ikke med snuppa, men det var ikke valgfritt (de klarte ikke å se det på UL). Nå venter jeg en gutt, bekreftet på to UL.

Skrevet

Hadde gått i vei av nyskjerrighet hadde jeg ikke fått vist kjønn ;p Nr 1 var en luring og la seg med rompa til så vi ikke fikk se noe. Fikk ny ultralyd i uke 30 pga vekst kontroll, da fikk vi sett ei lita jente :-) Nr 2 fikk vi høre ganske fort at var en gutt :-)

Skrevet

Me visste det. Eg er alt for forveten.

Skrevet

Ja, ville vite det begge gangene:)

Skrevet

Første gangen visste vi ikke - men ville vite, fikk ikke se.

Andre gangen visste vi

Skrevet

Ja etter ny UL i uke 32. Ville ikke vite på første, men på andre bare måtte jeg vite det:)

Skrevet

Ja vi visste

Skrevet

Visste ikke. Ville IKKE vite. Livredd for å se "noe" på ul

Skrevet

Visste det ikke på førstemann som ble født for 12 år siden, men visste det kjønnet på de to neste

Skrevet

Jeg viste og vil vite neste gang også:o)

Skrevet

Vi fikk vite at det var ei jente, men ut kom en liten gutt!

Skrevet

Jeg visste det, og tror jeg vil vite det neste gang også =)

Skrevet

viste ikke, men ville=)

Skrevet

visste det med begge to :o)

Skrevet

første gang ville ikke vite men studenten sa det i en bi setning til læreren, 2 gang ville vi vite det men snuppa lura seg unna 3 ul:-)

Skrevet

Vi visste det oxo med begge to ;-)

Skrevet

ja vi viste det med begge to, jeg er alt for nyskjerrig til å ikke vite hva som var i magen hehe

Skrevet

Eg har vist det uten at nokon har sagt det til meg på ul for det ville me ikkje.

Med nr 1 så sa mannen min at det var ein gutt for han viste kva han hadde laga, ut kom det ein gutt.

Med nr 2 så hadde han ingen aning, men eg var nesten heilt sikker på at det var ei jente, sa det to gonger under fødselen, "ho er vel verdt det" og "vil ho ikkje ut", ut kom det ei jente.

Men ingen har sagt noko på ul for me ville ikkje vita det. Har bare hatt følelsen alikevel.

Skrevet

Visste ikke, ville ikke vite heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...